Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی روز چهارشنبه در پیام تبریکی به مناسبت صعود تیم جوانان این باشگاه به فینال رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: این موفقیت نتیجه تلاش تمامی اعضای تیم جوانان اعم از کادرفنی و بازیکنان و زحمت‌کشان آکادمی باشگاه بوده و شایان تقدیر است.

وی افزود: مالک و مدیریت باشگاه طی سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای نسبت به تیم‌های پایه تراکتور داشته‌ اند و خوشحالیم که با حضور در فینال مسابقات، مزد بخشی از زحمات‌مان را گرفتیم، البته افسوس که تیم امید تراکتور علی‌رغم شایستگی، بازی را در ضربات پنالتی واگذار کرده و از حضور در فینال مسابقات بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی بر حمایت بیشتر از تیم های پایه تاکید کرد و گفت: نتیجه این حمایت ها، درخشش جوانان استان در مسابقات کشوری و کسب افتخار برای فوتبال استان خواهد بود.

به گزارش ایرنا،  تیم فوتبال جوانان تراکتور در مجموع دو بازی رفت و برگشت با عبور از سد تیم ایمان سبز شیراز به فینال مسابقات لیگ برتر جوانان راه یافت.

دیدار رفت ۲ بر یک به سود تراکتور و دیدار برگشت با همین نتیجه به سود تیم شیرازی خاتمه یافت و با توجه به عدم تغییر نتیجه در وقت های اضافی، این تراکتور بود که در ضربات پنالتی چهار بر ۲ پیروز و یک پای بازی فینال شد.

تراکتور در دیدار نهایی با برنده مسابقه فولاد خوزستان و سپاهان دیدار خواهد کرد.

امیر علی احمدزاده هدایت تیم جوانان تراکتور را برعهده دارد.

برچسب‌ها فوتبال آذربایجان شرقی تبریز تراکتور تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آذربایجان شرقی تبریز فوتبال آذربایجان شرقی تبریز تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. جواد نکونام برای این دیدار نفراتی مثل سیدحسین حسینی و رافائل سیلوا را در اختیار ندارد.

حسینی برای نخستین بار در این فصل به دلیل محرومیت امکان همراهی آبی‌پوشان را نخواهد داشت. سیلوا نیز مصدوم است و به مانند دو سه هفته اخیر جایی در ترکیب آبی‌پوشان ندارد.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال هم که دیدار هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز یا فردا تکلیفش مشخص می‌شود، اما به نظر می‌رسد شانس زیادی برای رسیدن به این بازی نخواهد داشت.

 

مهدی مهدی‌پور و کوین یامگا دیگر نفراتی هستند که با مصدومیت دست به گریبان هستند و تا پایان فصل امکان همراهی استقلال را ندارند.

دیدار تراکتور تبریز - استقلال از ساعت 17 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • وکیل در آذربایجان شرقی