Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولید، تقویت اقتصاد بومی و توجه به توانمندی های داخلی به مدت یک دهه است که جزء شعارهای هر ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی است که حکایت از نگاه دقیق معظم له به این بخش دارد. در سال هایی که کشور با شدیدترین تحریم های ظالمانه مواجهه بوده است، برخی تولید کنندگان با تبعیت از فرمایشات رهبری برای توسعه بخش تولید، به رغم همه مشکلات اقتصادی حاکم در کشور گام های عملی را در تحقق شعار سال 1400برداشته اند که شرکت صنایع تولیدی کروز نمونه بارز در این میان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
علی یوسفی مدیر فروش شرکت صنایع تولیدی کروز در ابن باره گفت: با وجود مشکلاتی همچون کمبود نقدینگی و عدم بازپرداخت بدهی های سایپا و ایران خودرو، تامین مواد اولیه، کمبود تراشه های الکترونیکی در دنیا و... در سال 1400، تولید و تامین بیش از 50 میلیون قطعه و تحویل آن به خودروسازان اقدام جدی ما در تحقق شعار سال و منویات رهبرعالی قدر انقلاب بود.
مدیر فروش کروز از افزایش 40 درصدی تولید در سال آینده خبر داد و گفت: متناسب با افزایش برنامه تولید خودروسازان و تولید قطعات جدید در سال 1401 این اقدام انجام می شود.
یوسفی با اشاره به اینکه مطالبات کروز به بیش از 6500 میلیارد تومان رسیده است، اظهار کرد: این موضوع منجر به بروز مشکلاتی از جمله عدم امکان تامین به موقع و کافی مواد اولیه و قطعات مورد نیاز خطوط تولید شد اما با این وجود با حمل هوایی مواد اولیه و طی کردن مراحل و بوروکراسی های سخت گمرک و اجزای مورد نیاز تولید که هزینه بسیاری را به همراه داشت، از انباشت خودروهای ناقص جلوگیری کردیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: تامین مهم کروز تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این معلم نمونه توانسته با بهره گیری از فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی بسته های الکترونیکی در حوزه آموزش به همکاران و دانش آموزان در زمینه تولید محتوا در بستر فناوری اطلاعات تولید و افتخار کسب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار رسید
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان