Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:40:16 GMT

برخی حرف‌ها، جفا در حق تاریخ جنگ است+ فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۳۴۵۸

برخی حرف‌ها، جفا در حق تاریخ جنگ است+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

«علیرضا دلبریان»، جانباز دفاع مقدس در برنامه سحرگاهی «ماه من» با اظهار گلایه از افرادی که می‌گویند فرماندهان در عملیات کربلای چهار، نیروی انسانی را سپر بلا کرده‌اند، گفت: این صحبت‌ها دل ما را به درد می‌آورد، همه فرماندهان ما در خط مقدم به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دلبریان از رزمندگان و راویان دفاع مقدس، این ایام یکی از مهمانان سحرگاهان رمضان در برنامه «ماه من» است که به خاطره‌گویی و بیان روایت‌هایی از دوران دفاع مقدس و سیره شهدا می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در یکی از این برنامه‌ها با اشاره به خاطره همراهی با شهید جلیل محدثی‌فر، فرمانده گردان یاسین لشگر پنج نصر سپاه، گفت: در کدام یک از جنگ‌های دنیا سراغ داریم که فرمانده برود، محل استقرار نیرو را آماده کند، در تمام دنیا فرمانده عقب نشسته، بقیه می‌روند کارهای خدماتی را انجام می‌دهند، برای فرمانده همه چیز آماده است، اما جنگ ما این طور نبود، فرمانده می‌رفت کارهای خدماتی انجام می‌داد.

دلبریان اظهار کرد: زمانی که در خرمشهر بودیم، یک سالن بزرگ را که مرغ‌دانی بود، برای استقرار نیروها پیدا کردیم، آقا جلیل گفت: این جا هم برای اسکان خوب هست و هم اینکه نزدیک رود کارون هست، برای آموزش غواصی رزمندگان می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

جانباز دفاع مقدس افزود: حالا شما تصور کنید، در مرغدانی چه خبر هست، خمپاره، نخاله، گرد و خاک و سنگ را هم به آن اضافه کنید، بعد آقا جلیل در این وضعیت خودش جارو به دست گرفت و آنجا را تمیز کرد، می‌گفت: وقتی نیروها می‌آیند باید محل اسکانشان آماده باشد نه اینکه تازه جارو به دست آنها بدهیم.

دلبریان گفت: ما که این رفتارها را از فرماندهان جنگ دیده‌ایم، برای‌مان سخت است، زمانی که نزدیک عملیات کربلای چهار می‌شود، جوسازی‌هایی صورت می‌گیرد که این فرماندهان نیروها را سپر انسانی کرده‌اند، آنها بچه‌ها را فرستادند جلو و خودشان عقب نشستند.

راوی دفاع مقدس ادامه داد: این صحبت‌ها درد روی دل ماست، خدا شاهد هست، این حرف‌ها نامردی و جفا در حق تاریخ جنگ ماست، فرماندهان ما همیشه جلو بودند، همیشه کار می‌کردند، همت کجا شهید شد؟ محمود کاوه کجا شهید شد؟

کد خبر 569764

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عليرضا دلبريان جانباز دفاع مقدس دفاع مقدس برنامه ماه من برنامه سحرگاهي ماه رمضان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز کرمان، پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

دیگر خبرها

  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد