Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خطاب به دختران روزه‌اولی گفت: شما دختران، باید برای خود آینده‌ای زیبا را رقم بزنید و از اکنون باید برای زندگی برنامه‌ریزی داشته باشید.
به گزارش خبرگزاری آریا، خانم انسیه خزعلی در نشست صمیمانه با جمعی از دختران دانش‌آموز روزه اولی که در مدرسه ابتدایی ایران برگزار شد، خطاب به روزه اولی‌های جمع اظهار داشت: شما به بارگاه و میهمانی خدا دعوت شده‌اید و خداوند شما را شایسته دانسته تا به محضرش بروید و تکلیف‌هایی را به دلیل شایستگی‌تان برای شما قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: شما دختران، باید برای خود آینده‌ای زیبا را رقم بزنید و از اکنون باید هم برای زندگی برنامه‌ریزی داشته باشید و هم برای خانواده‌ای که می‌خواهید تشکیل دهید و پرورش دهنده سلیمانی‌ها باشید، برنامه‌ریزی کنید. شما که می‌خواهید سلیمانی باشید، پرورش دهنده سلیمانی هم خواهید بود.
وی از مسئولان آموزش و پرورش که برنامه مذکور را تدارک دیدند قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خزعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از 2 هزار دانش آموز آغاز به کار کرد

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از 2 هزار دانش آموز آغاز به کار کرد
  • تکمیل طراحی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان ۱۴۰۳
  • نحوه ثبت نام اینترنتی کلاس اولی‌ها + مدارک مورد نیاز و سایت ثبت نام
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در ‌مسابقات‌ دادرس هلال‌احمر
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • مراقب فروپاشی عصبی باشید / نشانه هایی برای تشخیص افسردگی
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • چگونه دختری را عاشق خود کنیم؟ راهنمای کاربردی برای آقایان
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی