Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:17:54 GMT

تمدید قرارداد دروازه بان بواویشتا/ جدایی بیرانوند قطعی شد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۳۶۴۹

تمدید قرارداد دروازه بان بواویشتا/ جدایی بیرانوند قطعی شد؟

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم مسئولان تیم فوتبال بواویشتا قرارداد «رافائل براکالی» دروازه بان و مسن ترین بازیکن این تیم برای فصل آینده تمدید شد. براکالی که ۴۱ ساله است، کاپیتان بواویشتا هم محسوب می شود و در این فصل دروازه بان اول این تیم بوده است.

او در این فصل ۲۸ بازی انجام داده و علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی، گزینه دوم دروازه بواویشتا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمدید قرارداد براکالی به نظر می رسد جدایی بیرانوند از بواویشتا در پایان فصل قطعی به نظر می رسد.

بیرانوند که با قراردادی قرضی از آنتورپ جدا شده بود، انتظار داشت در بواویشتا به دروازه بان اول تبدیل شود اما او در اکثر مسابقات نیمکت نشینی را تجربه کرد تا بازهم به فکر تغییر تیم خود بیافتد.

تصمیم گیری نهایی برای سرنوشت بیرانوند در اختیار باشگاه آنتورپ است اما این دروازه بان برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است و باید دید در نهایت قید حضور در فوتبال اروپا را می زند یا نه.

کد خبر 5471492 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال بواویشتا پرتغال باشگاه آنتورپ علیرضا بیرانوند تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال رویال آنتورپ فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران قهرمانی آسیا تیم ملی فوتبال ایران فوتسال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پورتو جام حذفی جام جهانی 2022 قطر دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کد خبر 6092308

دیگر خبرها

  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد