Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سعدالدین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد ۲ هزار و۵۹۳ پرونده به اجرای احکام تعزیرات حکومتی شاهرود وارد شد، افزود: برای ۲ هزار و ۵۸۸ پرونده حکم صادر شد و با وصول جریمه ۶۲ میلیارد و ۱۳میلیون ریال این پرونده‌ها مختومه شد.

وی با بیان اینکه پارسال ماهانه به طور میانگین ۲۵۱ پرونده به این اداره  وارد و رسیدگی شد، تصریح کرد:‌ کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در نتیجه افزایش تلاش کارکنان این مجموعه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سعدالدین با اشاره به اینکه پارسال سه هزار و ۱۲ پرونده تخلف تشکیل شد، ادامه داد: ۶۵ پرونده نیز از سال‌های قبل در تعزیرات حکومتی شاهرود موجود بود و برای سال ۱۴۰۱ نیز رسیدگی به ۳۶ پرونده باقی است.

وی با اشاره به اینکه در بخش کالا و خدمات ۱۹ پرونده موجودی سال‌های گذشته بود و ۲ هزار و ۴۳۳ پرونده تخلف وارد شد، ابراز داشت: به ۲ هزار ۴۴۵ پرونده رسیدگی شد و هفت پرونده برای امسال باقیمانده است.

رییس تعزیرات حکومتی شاهرود اظهار داشت: برای تمامی ۲۳۲ پرونده وارده حوزه بهداشت، دارو و درمان پس از رسیدگی حکم صادر و پرونده ها مختومه شد.

سعدالدین موجودی پرونده‌های بخش قاچاق کالا و ارز از سال‌های گذشته را ۴۶ مورد و تعداد پرونده وارده را ۳۴۷ مورد برشمرد و افزود: از این تعداد پرونده ۳۶۴ مورد رسیدگی و ۲۹ پرونده باقیمانده است.

به گفته وی، پارسال تعداد ۷۶ هزار و ۲۳۰ پاکت سیگار، ۱۰هزار و ۶۶۱ قلم لوازم آرایشی، پنج هزار و ۷۰۰ قلم دارو، سه هزار و ۸۱۹ بسته مواد غذایی و ۷۰۲ دستگاه لوازم خانگی، بیشترین اقلام قاچاق مکشوفه بود.

به گزارش ایرنا ،  شهرستان شاهرود دارای بیش از ۹هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحدها زیرمجموعه ۳۴ اتحادیه به فعالیت می پردازند.

برچسب‌ها شکایت شاهرود اصناف سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شکایت شاهرود اصناف شکایت شاهرود اصناف سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی شاهرود پرونده ها ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم

تقی حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون تخلیه گاز مایع از یک دستگاه خودروی انتقال فرآورده نفتی در واحد غیرمجاز را تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ادامه داد: پرونده خرید و فروش ۹ هزار و ۴۷۰ لیتر گاز مایع یارانه‌ای بر خلاف ضوابط تعیین شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط گاز مایع، متهمان را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالای کشف شده، محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان