Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ماندگاری آثار برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی قدس را مهم خواند و گفت: رژیم غاصب اسرائیل از وحدت جهان اسلام در هراس است.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در استان اظهار داشت: روز قدس روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و اعلان برائت علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار می رود سال جاری به نحو احسن و باشکوه تر از گذشته شاهد برگزاری مراسم عظیم معنوی که پیام خاصی به جهانیان دارد، باشیم، حضرت امام خمینی (ره) فلسطین را به عنوان پاره تن جهان اسلامی قلمداد و رژیم اسرائیل را به عنوان یک غده سرطانی معرفی کردند، با توجه به زیاده خواهی این رژیم و تلاش برای گسترش اهداف خود و تسلط بر جهان اسلام، حضرت امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه راه علاج آن جراحی و کندن این غده سرطانی از جهان اسلام است، یادآور شد: موضوع فلسطین به عنوان محور وحدت جهان اسلام قلمداد می شود و رژیم اسرائیل به عنوان عامل نفاق و تفرقه و کارکرد این رژیم هم تاکنون نشان داده است چقدر برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام و توطئه بر علیه مسلمانان جهان اقدام می کند.

حسنی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل از وحدت جهان اسلام در هراس است، تاکید کرد: اثرات نامگذاری روز جهانی قدس را سال به سال شاهد هستیم که چقدر رژیم صهیونیستی و وابستگاه به این رژیم از روزجهانی در هراس و ترس هشتند.

وی اضافه کرد: هر ساله در آستانه روز جهانی قدس شاهد سرکوب مردم مظلوم فلسطین توسط این رژیم سفاک هستیم و انشااله روزی خواهد رسید که نماز وحدت بخش جهان اسلام به امامت ولی امر مسلمین در قدس شریف اقامه می شود.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه یکی ار اهداف روز جهانی قدس تبیین جنایت های این رژیم است، افزود: همه دستگاه های مختلف در زمینه معرفی جنایت های این رژیم کودک کش رسالت و وظیفه دارند، لذا ما باید پیام این روز را با تبیین جنایت ها و برنامه هایی که این رژیم غاصب در دستور کار خود دارد، به گوش جهانیان برسانیم.

وی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم رژیم غاصب اسرائیل در پیرامون کشورمان در تلاش هستند حضور داشته باشند، اما با وجود ضریب نفوذ جمهوری اسلامی که تا بیخ گوش این رژیم رفته است، جبهه مقاومت را در کنار مرزهای خود می بیند، همچنین جبهه مقاومت  از گذشته نیز قوی تر است.

حسنی با تاکید بر حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی روز جهانی قدس، یادآور شد: رسانه ها و صدا و سیما در این امر نقش مهمی دارند که امید است شاهد برگزاری با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و دستورالعمل های ابلاغی باشیم.

حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا مرحله جدیدی در همبستگی با مساله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین در سایه بیداری ملت‌های مسلمان و آزادیخواه در منطقه و جهان در برابر صهیونیست ها و استکبار جهانی آغاز شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ایلام ، رژیم صهیونیستی ، روز جهانی قدس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایلام رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس وحدت جهان اسلام استاندار ایلام روز جهانی قدس رژیم غاصب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تجمع در گلزار شهدای گمنام بندرعباس، حمایت خود را از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین اعلام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این تجمع با محکومیت حرکت مذبوحانه رژیم صهیونیستی در غزه، فلسطین و برخورد پلیس آمریکا و اروپا با دانشجویان معترض حامی فلسطینیان اظهار کرد: آنان که در ظاهر شعار حقوق بشر سر می‌دهند با حرکت‌های ضد انسانی و ضد بشری از ظلم و ستم حمایت می‌کنند در این وانفسا از هیچ ستم و زوری علیه دانشجویان حامی فلسطین نیز کوتاه نمی‌آیند و در عمل، خباثت و ضد بشر بودن رفتار و حرکات خود را به نمایش می‌گذارند.

محمدحسین رنجبر افزود: ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است. بیداری مظلومان جهان امان را از دولتمردان استکبار و حامیان آنان در منطقه گرفته و آنان را در آینده‌ای نزدیک مجبور به تسلیم خواهد کرد. امروز بیداری جهان اسلام به پشتوانه انقلاب اسلامی و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای موجب گسترده شدن و بیداری سایر ملل و ادیان نیز شده و نشان می‌دهد که وعده الهی در تحقق نابودی ظلم و ستم به‌زودی به وقوع خواهد پیوست.

نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته شد

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با محکومیت حرکت نابخردانه پلیس آمریکا و اروپا گفت: امروز مبارزه علیه ظلم و ستم به‌عنوان نقطه مشترک مظلومان جهان به اوج رسیده، نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته، موجب رسوایی آنان شده و نشان داده دیر یا زود، حق بر باطل پیروز است.

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد با تأکید بر اینکه، هیمنه پوشالی دشمن در عملیات «وعده صادق» به‌وضوح در هم شکست و نشان داد ایران اسلامی به پشتوانه مردم و مسلمانان جهان به قدرت فراگیر و بزرگ مبدل شده، اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» گوشه کوچکی از قدرت نظامی ایران اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار مبارزه با ظلم و ستم بود که در حرکت هماهنگ و اقتدارگرایانه دشمن را به پستی و زبونی کشاند و اثبات کرد امروز اتحاد مردم مظلوم جهان با ایران اسلامی می‌تواند به نابودی اسرائیل ختم شود.

وی ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم بود و این وعده صادق خداوند بوده که توسط جوانان و غیورمردان مسلمان و سایر ادیان الهی در حال عملیاتی و اجرایی شدن است.

به گزارش آنا، این مراسم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ادامه یافت و در پایان دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه، با قرائت بیانیه پایانی، با محکومیت حرکات ضد انسانی پلیس آمریکا و اروپا؛ حمایت قاطع خود را از دانشجویان این مناطق در حمایت از مردم مظلوم و ستم‌کشیده فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین