Web Analytics Made Easy - Statcounter

با همت و تلاش‌های زارع زاده رئیس دادگستری و علیپور دادستان عمومی و انقلاب و انجمن حمایت از زندانیان، جشن گلریزان در شهرستان مرند با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند و جمعی از مسئولین و خیران برگزار شد. خبرگزاری میزان - در جشن گلریزان ویژه آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد مالی شهرستان مرند با همت دادگستری و انجمن حمایت از زندانیان مرند برگزار شد، خیران این شهرستان حدود ۶ میلیارد ریال برای حمایت از خانواده زندانیان و همچنین آزادی زندانیان جرایم غیرعمدی و مالی کمک کردند تا بتوانند موجات آزادی چند نفر از مددجویان جرایم غیر عمد را فراهم آورده و آن‌ها را به آغوش گرم خانواده هایشان برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی این مراسم سیف‌الله زارع زاده ضمن عرض خیر مقدم گویی حضور مهمانان در خصوص فضایل و آثار نیک احسان صحبت و اظهارکرد: خیرین بزرگوار شهرستان علاوه بر جشن گلریزان در طول سال برای آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های آن‌ها قدم‌های ارزشمندی بر می‌دارند.
وی افزود: از سایر خیران دعوت می‌کنیم برای آزادی زندانیان در طول سال‌های آتی و کمک به خانواده‌های آن‌ها از همت و تلاش‌های خود دریغ و مضایقه نکنند. انتهای پیام/ برچسب ها: داگستری مرند کمک خیرین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمک خیرین آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این زندانیان با جرائم مالی غیراز کلاهبرداری ، نفقه، مهریه و دیه غیرعمد  دوران محکومیت خود را در زندان می گذراندند .
با کمک خیران گرمساری در روزهای آینده ۱۵ نفر زا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش  خانواده های  خود برمی گردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد