Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا معیری پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: کارشناسان این اداره کل در جریان بازرسی از خودرو‌های عبوری با استفاده از سامانه WIM (توزین در حین حرکت) با مشکوک شدن به یک دستگاه کامیون، موضوع را به ماموران پلیس راه گزارش داده و خودروی مورد نظر با همکاری پلیس متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازرسی‌های بیشتر مشخص شد کامیون مربوطه علاوه بر حمل بار بیش از حد مجاز و بدون بارنامه شرایط بهداشتی حمل محموله مرغ را نیز دارا نبوده است.

این محموله ۱۰ تنی که از مبداء غرب به مقصد مرکز کشور در حال حرکت بود ضمن معرفی به پایانه بار استان به منظور آزمایش‌های تکمیلی و تعیین تکلیف نهایی تحویل دامپزشکی و کلانتری شد.

در سامانه WIM که جهت اندازه گیری وزن تریلر‌ها و کامیون‌های حمل بار در حین حرکت به تفکیک محور‌های مختلف طراحی شده، یک دستگاه ترددشمار جاده‌ای جهت تشخیص تردد کامیون‌های عبوری وجود دارد که با دستگاه WIM در ارتباط است.

به گفته معیری پور وزن خودروی عبوری تشخیص داده شده توسط WIM اندازه گیری می‌شود و در صورت تجاوز از استاندارد، تخلف مورد نظر ثبت شده و تصویر پلاک خودروی متخلف و نیز شماره پلاک استخراج شده از تصویر به رایانه مرکزی منتقل می‌شود و با توجه به همکاری که بین پلیس راه و اداره کل حمل و نقل جاده‌ای وجود دارد تخلف اضافه بار در اختیار پلیس قرار می‌گیرد.

اندازه گیری وزن بار در حال حرکت تنها مزیت این سامانه نیست بلکه جلوگیری از تخریب راه‌ها و اعمال مقررات و جمع آوری اطلاعات ترافیکی از دیگر اهداف بکارگیری سامانه WIM است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بار کامیون حمل و نقل پلیس راه مرغ غیر بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد:  محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • غرب بدون روتوش