Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی گفت: امسال ۳۵۰ زندانی با محکومیت جرایم غیرعمد برای آزادی، چشم انتظار کمک های خیران و مردم نوع‌دوست در این استان هستند.

مجتبی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایران اکونومیست در بوکان از برگزاری ۲۵ مراسم جشن گلریزان در آذربایجان غربی طی ماه مبارک رمضان امسال برای این زندانیان خبر داد و افزود: تاکنون ۱۲ جشن برگزار شده و مابقی آنها نیز در شهرستان های مختلف استان در ایام ماه مبارک رمضان با حضور خیّران و مسوولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون بیش از پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیران در سطح استان آذربایجان در آیین های جشن گلریزان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم خیّر و نوعدوست شهرستان بوکان در جشن گلریزان این شهرستان گفت: هر مبلغی که توسط خیّران در جشن های گلریزان جمع آوری شود، معادل آن نیز توسط ستاد دیه برای زندانیان جرایم غیر عمد آن شهرستان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی اظهار کرد: به صورت علی الحساب ۲۰۰ میلیون تومان توسط ستاد دیه به این شهرستان کمک خواهد شد تا برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هزینه شود.

محمدی اضافه کرد: سال گذشته نیز ۴۷۸ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان بوکان پرداخت شد.

به گزارش ایران اکونومیست، در حال حاضر ۲۱ زندانی جرایم غیرعمد در بوکان با بدهی ۴.۵ میلیارد تومان وجود دارد که چشم انتظار کمک خیران برای آزادی از زندان هستند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ستاد دیه کشور ، آذربایجان غربی ، دادستانی کل کشور

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ستاد دیه کشور آذربایجان غربی دادستانی کل کشور آذربایجان غربی برای آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد