Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@15:55:06 GMT

شه‌بخش: گام بعدی المپیک پاریس است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۳۹۶۵

شه‌بخش: گام بعدی المپیک پاریس است

طلسم‌شکن مدال جهانی بوکس ایران حالا خودش را پرچمدار این رشته در بازی‌های آسیایی ‌هانگژو می‌‌داند. دانیال شه‌بخش بعد از مدال برنز مسابقات جهانی صربستان، گام بعدی را مدال بازی‌های آسیایی و مهم‌تر از آن المپیک پاریس می‌‌داند و امیدوار است مثل پارسال، سال ۱۴۰۱ هم با مدال‌های خوشرنگی برایش به پایان برسد.

روزنامه ایران: دانیال شه‌بخش بوکسور ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار «ایران» تأکید کرد، تمرین مشترک با بوکسورهای ازبک مؤثر است: «بعد از بازگشت از اردوی ازبکستان، 4 روزی استراحت کرده و مجدداً تمرین‌هایمان را در تهران شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی ازبکستان بخوبی پیش رفت، به شخصه در این اردو با 5 بوکسور مختلف ازبک مبارزه کردم که در روند آمادگی‌ام بسیار مؤثر بود. خوشبختانه به چیزهایی که می‌‌خواستیم در این اردو رسیدیم. بوکس ایران به دنبال نتیجه است و چنین اردوهایی لازم است و همان طور که تا الان نتیجه گرفتیم از این به بعد هم دنبال نتایج تازه و درخشان‌تری هستیم.»


شه بخش در واکنش به اعزام تیم اول ازبک‌ها به رومانی همزمان با حضور تیم ملی در ازبکستان می‌‌گوید: «تیم ملی ازبکستان بهترین تیم دنیاست و فقط به یک تیم اکتفا نکرده بلکه تیم‌های مختلفی دارد. می‌توانم بگویم آنها 3 تیم و حتی 5 تیم مختلف تحت عنوان تیم ملی دارند. همزمان با حضور ما در ازبکستان تیم اول و ‌دوم آنها به تورنمنت رومانی اعزام شدند اما به این معنا نیست که این اردو مفید نبوده است. در این اردو بوکسورهایی حضور داشتند که سابقه قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه دارند و ما با آنها تمرین و مبارزه کردیم. ازبکستان بوکسورهای زیادی دارد و در هر تورنمنتی بخشی از بوکسورهایش را اعزام می‌‌کند. در کل مهم این است که ما نهایت استفاده را از این اردو کردیم.» ملی‌پوش بوکس که بتازگی پاداش ۲۵ هزار دلاری مدال برنز مسابقات جهانی‌اش را دریافت کرد، معتقد است این پاداش باید زودتر از اینها به دستش می‌‌رسید: «بالاخره پاداش مدال جهانی‌ام را دریافت کردم. این پاداش باید زودتر از اینها به دستم می‌‌رسید اما همین که رسید، خوب بوده و جای شکرش باقی است.»


او نسبت به دیده نشدن مدال جهانی اش گلایه دارد: «بوکس رشته مظلومی است و از هر لحاظ دیده نمی‌شود. قبلاً به ما به چشم تیمی نگاه می‌‌کردند که مدال جهانی نداریم اما الان جهان به چشم دیگری به ما نگاه می‌‌کند. خدا را شکر طلسم مدال جهانی را شکستیم و گام بعدی مدال المپیک است که  بتوانیم کمک حال کاروان ایران در المپیک فرانسه باشیم. اگر نگاه‌ها به بوکس عوض شود، مطمئناً بوکس به لیست رشته‌های مدال‌آور المپیک اضافه می‌‌شود. واقعیت این است که بعد از مدال جهانی من، هیچ اتفاقی در بوکس نیفتاد، بارها گفته‌ام و باز هم می‌‌گویم که این مدال به تنهایی به دست نیامد و تمام بوکسورها و کسانی که در این 86 سال زحمت کشیده‌اند، در این مدال نقش داشتند. تمام هم‌تیمی‌هایم در مسابقات جهانی صربستان لیاقت گرفتن مدال داشتند و حتی آنها که بعد از واگذارکردن مسابقات‌شان از روی سکوها من را تشویق می‌‌کردند در مدال من سهم داشتند. بوکس رشته انفرادی است اما ما در صربستان گروهی به رینگ رفتیم. امیدوارم از این به بعد نگاه‌ها عوض شده و در بوکس رونق ایجاد شود. صالحی امیری هم همیشه به بوکس لطف داشته است و از ما در حد توان همه‌جوره حمایت کرده است. از همین جا از او تشکر می‌‌کنم که همیشه به ما انگیزه می‌‌دهد.»


شه‌بخش از حضور تیم ملی تاجیکستان در تهران برای تمرین مشترک خبر می‌‌دهد: «ما خردادماه مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داشتیم اما خوشبختانه یا متأسفانه این مسابقات به آبان موکول شد. حالا با توجه به اینکه این مسابقات حکم تدارکاتی برای بازی‌های آسیایی را داشت، به جای این مسابقات، تیم ملی تاجیکستان خرداد برای برپایی اردویی مشترک به تهران می‌‌آید. تاجیکستان تیم خوبی است و اگر اشتباه نکنم حتی بوکسورهای قهرمان جهان و المپیک دارد.» او حالا دنبال خاطره‌سازی با مدال‌هایی خوشرنگ در سال ۱۴۰۱ است: «هدف اصلی من در سال 1401 بازی‌های آسیایی است. سال 1400 با خاطره خوشی تمام شد و امیدوارم 1401 هم با خاطره خوب مدال بازی‌های آسیایی تمام شود. تیم ملی با 7 بوکسور عازم ‌هانگژو می‌‌شود و امیدوارم در هر 7 وزن با مدال‌های خوشرنگ به ایران برگردیم. تیم ملی بوکس ثابت کرده است که در بدترین شرایط دنبال بهترین نتایج است. مطمئناً بعد از مدال جهانی صربستان توقعات از من بالارفته است و مسئولیت بوکس بیشتر شده است. در حال حاضر من پرچمدار بوکس ایران هستم و علاوه بر من هم بقیه ملی‌پوشان مسئولیت پذیر بوده و با تمام توان به رینگ‌ هانگژو می‌‌روند. مطمئن هستم که تیم ملی در ‌هانگژو بهترین‌ها را رقم خواهد زد.»

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بازی های آسیایی مدال جهانی تیم ملی شه بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد