Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ نشست شورای مدیران روابط‌ عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور به شکل مجازی و با حضور دکتر شفیعی مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه،  دکتر تورج زینی‌وند مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه رازی، توجه به ساختار روابط عمومی؛ ارتقاء سطح همکاری‌ها و مشارکت مدیران روابط‌عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور را برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد: با جدیّت و پشتکار فراوان فصلی نو ایجاد خواهیم کرد و برای ارتقاء جایگاه منطقه خواهیم کوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دکتر «ندا شفیعی»، سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز گفت: امیدواریم با وفاق و همدلی شاهد تحولات ارزشمند در سطح روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور باشیم.

وی حمایت مادی، معنوی و زیرساختی از ادارات روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری را مورد تأکید قرار داد و افزود: انتظار می‌رود دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری ضمن تلاش برای انعکاس هرچه بهتر ظرفیت‌های مجموعه، با صدا و سیمای مراکز استان‌ها تعامل و همکاری جدّی داشته باشند.

در ادامه «لیلا زرین‌کفش» معاون مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با اشاره به حساسیت و اهمیت کار در روابط‌عمومی‌ها، به تشریح وظایف تعریف شده دبیر روابط‌ عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پرداخت.

وی هم‌افزایی مدیران روابط عمومی منطقه، ضرورت توجه به برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی، برگزاری منظم و مستمر جلسات منطقه و نیز برگزاری جشنواره روابط عمومی را مورد تأکید قرار داد.

در پایان با اعلام حمایت مدیران روابط‌عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور، دکتر تورج زینی‌وند مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه رازی برای ۲ سال به عنوان دبیر منطقه پنج انتخاب شد.

زینی‌وند عضو هیات علمی دانشگاه رازی با مرتبه استادتمام است. از جمله سوابق علمی- پژوهشی و مدیریتی ایشان می‌توان به مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، تألیف بالغ بر صد عنوان مقاله، کتاب و سردبیری در نشریات معتبر ایران، مدیریت حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه رازی اشاره کرد.

شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه پنج کشور شامل دانشگاه های رازی، صنعتی کرمانشاه، دانشگاه کردستان، دانشگاه ایلام، دانشگاه لرستان، دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی (ره)، پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، پارک علم و فناوری کردستان، پارک علم و فناوری استان ایلام و پارک علم و فناوری لرستان است.

به گزارش ایرنا، دانشگاه رازی فعالیت خود را از بهمن ماه سال ۱۳۵۱ با عنوان «دانشکده علوم کرمانشاهان» به ریاست مرحوم دکتر «عبدالعلی گویا» آغاز کرد و در سال تحصیلی ۱۳۵۲ - ۱۳۵۱ برای اولین بار پذیرای ۲۰۰ دانشجو در رشته‌های فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و ریاضی شد.  

این مرکز در سال ۱۳۵۳ به «دانشگاه رازی» تغییر نام یافت و در ادامه با تاسیس «دانشکده پزشکی کرمانشاه»، «تربیت دبیر سنندج» و «دانشکده دامپروری ایلام» توسعه یافت.  

با گسترش آموزش عالی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این دانشکده‌ها استقلال یافته و با عناوین «دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه»، «دانشگاه کردستان» و «دانشگاه ایلام» به فعالیت خود ادامه دادند.  

دانشگاه رازی به عنوان دانشگاه معین استان، هم اینک از وجود بیش از ۴۶۵ عضو هیات علمی و ۴۸۷ کارمند پرتلاش بهره می برد و بیش از ۱۱ هزار  دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای عمومی و  دکترای تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها دانشگاه رازی روز ارتباطات و روابط عمومی کرمانشاه دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه رازی روز ارتباطات و روابط عمومی کرمانشاه دانشگاه رازی روز ارتباطات و روابط عمومی کرمانشاه دانشگاه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری روابط عمومی های دانشگاه ها روابط عمومی دانشگاه پارک علم و فناوری روابط عمومی ها روابط عمومی دانشگاه رازی مدیران روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی