Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج راد، رئیس شورای عالی خانه هنرمندان ایران درباره وضعیت انتخاب مدیرعامل جدید این خانه با توجه به استعفای مجید رجبی‌معمار، مدیرعامل سابق گفت: «قرار است روز یکشنبه، چهارم اردیبهشت جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران برگزار شود که دستور جلسه انتخاب مدیرعامل جدید خانه است.»

او یادآور شد: «در این جلسه اعضای شورا کاندیداهای خود را پیشنهاد می‌دهند و براساس پیشنهادهای ارائه‌شده با کاندیداها رایزنی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

راد تأکید کرد: «اهم و فی‌الاهم کردن کاندیداها به نوع برنامه‌هایی است که هر کدام برای مدیرعاملی خانه هنرمندان ارائه می‌دهند.»

رئیس شورای عالی خانه هنرمندان ایران در پایان سخنان خود درباره این که آیا طی جلسه چهارم اردیبهشت مدیرعامل خانه انتخاب خواهد شد یا نه، تصریح کرد: «قطعاً در این جلسه انتخاب مدیرعامل انجام نمی‌شود زیرا فرصت کافی در یک جلسه برای این انتخاب وجود ندارد ولی کاندیداها مشخص می‌شوند و به سرعت رایزنی و دریافت برنامه‌های آن‌ها انجام می‌شود.»

پیش‌تر و طی گفت‌وگوهایی که خبرگزاری خبرآنلاین با بهروز غریب‌پور، ایرج راد و امیر راد انجام داد اعلام شد شهرداری تهران ضمن تنگ کردن عرصه بر خانه هنرمندان ایران در زمینه تخصیص بودجه، از زمان شهردار شدن علیرضا زاکانی، نماینده‌ای برای حضور در شورای عالی این خانه معرفی نکرده و مجموع این فشارها منجر به استعفای مجید رجبی‌معمار از مدیرعاملی خانه هنرمندان ایران شده است.

۲۵۹۲۵۹

۲۵۹۲۵۹

کد خبر 1623605

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران هنرمندان موسیقی تئاتر هنرهای تجسمی خانه هنرمندان ایران شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در کرمان

سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان از نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در چهارراه شهدای کارگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، حسین سعید اظهار کرد: این اِلمان در ابعاد ۳.۲۰ متر در ۲.۷۰ متر توسط نیروهای تأسیسات شهرداری منطقه یک کرمان ساخته شده است.

وی افزود: اِلمان نقشه ایران با محوریت موضوع کار و کارگر به‌مناسبت روز جهانی کار و کارگر در چهارراه شهدای کارگر شهر کرمان نصب شد.

کد خبر 749488

دیگر خبرها

  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در کرمان
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال