Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی محمدی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان در بوکان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۲۵ مراسم جشن گلریزان در استان با حضور خیرین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون از این تعداد ۱۲ جشن گلریزان برگزار شده است، افزود: مابقی جشن‌های گلریزان نیز در شهرستان‌های مختلف استان در ایام ماه مبارک رمضان با حضور خیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی آذربایجان غربی ادامه داد: تاکنون بیش از پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیران در سطح استان آذربایجان در آئین‌های جشن گلریزان جمع آوری شده است.

محمدی با بیان اینکه امسال ۳۵۰ زندانی با محکومیت جرایم غیرعمد برای آزادی، چشم انتظار کمک‌های خیران و مردم نوع‌دوست در این استان هستند، گفت: به صورت علی الحساب ۲۰۰ میلیون تومان توسط ستاد دیه به این شهرستان کمک خواهد شد تا برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هزینه شود.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم خیر و نوع دوست شهرستان بوکان در جشن گلریزان این شهرستان گفت: هر مبلغی که توسط خیران در جشن‌های گلریزان جمع آوری شود، معادل آن نیز توسط ستاد دیه برای زندانیان جرایم غیر عمد آن شهرستان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی آذربایجان غربی اظهار کرد: سال گذشته نیز ۴۷۸ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان بوکان پرداخت شد.

در حال حاضر ۲۱ زندانی جرایم غیرعمد در بوکان با بدهی ۴.۵ میلیارد تومان وجود دارد که چشم انتظار کمک خیران برای آزادی از زندان هستند.

کد خبر 5471565

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان زندان ها مجتبی محمدی مراسم گلریزان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی روز ارتش گرگان ایلام ماه مبارك رمضان امام حسن مجتبی ع جشن گلریزان برای آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت: سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و ‌توان لازم را دارند.

خشایار صنعتی افزود: به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

صنعتی، با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح اظهارکرد: در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت: کشور‌های عربی و اسلامی جرأت به زبان آوردن موضوعهای روز و ‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی که در صف مقابله با اسرائیل است،  اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده است.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرماندهان برتر از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک مراسم بود.

 

 

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد