Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آریا، رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی با ارایه پیشنهادی گفت: ایجاد سازمان فناوری های نوین و نوآور شهری نباید با هیچ توسعه ساختار و جذب نیروی جدید همراه باشد و شهرداری تهران باید ظرف یک ماه اساسنامه این سازمان را به شورای شهر جهت تصویب ارسال نماید. .
احمد صادقی در جریان بررسی لایحه اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و در خصوص ایجاد سازمان فناوری ها نوین و نوآور شهری گفت: این بحث تا بدان جا پیش رفت که مقرر شد این سازمان زیر نظر مستقیم شهردار تهران باشد و بعد از یک ماه اساسنامه آن به شورا ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با ارایه پیشنهادی گفت: پیشنهاد بنده برای اینکه دغدغه سایر دوستان در خصوص توسعه ساختاری هم رفع شود این است که سازمان فناوریهای نوین و نوآور شهری زیر نظر شهردار تهران با استفاده از ظرفیت های تشکیلاتی و ساختاری موجود شهرداری و جابجایی آنها  ایجاد شود.
وی ادامه داد: یعنی هیچ توسعه ساختاری صورت نگیرد و  پست های سازمانی جدیدی ایجاد نشود و شهرداری مکلف است ظرف یک ماه اساسنامه را طی مراحل قانونی جهت تصویب به شورای شهر ارسال نماید.
رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند اظهار داشت: من اعتقاد دارم که جنس کار سازمان فناوری های ارتباطات و سازمان فناوری های نوین یکی نیست گرچه زیرساخت عمده ساخت فناوری نوین و نوآورانه آی تی است اما جنس کار فناوری نوین و نوآورانه از جنس کار تعقل و خلاقیت است و این با بحث کار سازمان فناوری اطلاعات متفاوت است.
در نهایت ایجاد این سازمان با پیشنهاد اصلاحی احمد صادقی به رای گذاشته شد و به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان فناوری سازمان فناوری نوین و نوآور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین

به گزارش قدس خراسان، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت: که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالاً سرقت باطری توسط این نرم‌افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
سید مرتضی میرزایی افزود: ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با ردیابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت: ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم‌افزار متصل شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • تلفیق هنرنمایی طبیعت با فناوری نوین، نجات کشاورزی کم بازده دیم
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • فناوری ناسا برای غبارزدایی از ماه به قمر زمین می‌رود
  • اعزام ۱۱ رایزن بازرگانی به آفریقا/ خط منظم هوایی باید ایجاد شود
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد