Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سومین وبینار کاشتن برای آینده با موضوع «آینده پژوهشی، فناوری های نوین سلامت» دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.

 سومین وبینار کاشتن برای آینده با موضوع «آینده پژوهشی، فناوری های نوین سلامت» دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از نشست و وبینار کاشتن برای آینده، در ادامه دو دوره قبلی که به موضوع پژوهش کاربردی پرداخته بود، به صورت پنل و با به اشتراک گذاری نظرات موافق و مخالف در بستر مجازی برگزار می شود.

در این پنل دکتر رامین صرامی رئیس پژوهشکده معتمد سرطان جهاد دانشگاهی و رئیس کمیته سلول درمانی و فناوری های نوین پزشکی وزارت بهداشت، دکتر محمدامین رضوانفر رئیس کمیته تخصصی فرآورده های دارویی وزارت بهداشت، دکتر محمدرضا منظم رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت و دکتر شقایق حق جوی رئیس مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات حضور دارند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فناوری های نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد

عصر امروز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد به همراه رئیس شبکه بهداشت، رئیس اداره صمت و رئیس اداره محیط زیست از روند تولید رب گوجه فرنگی در ۳ کارخانه بازرسی کرد.

حامد عمرانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: این بازدید با هدف حفظ و حراست از حقوق عامه و نظارت بر رعایت سلامت و بهداشت در روند تولید رب گوجه فرنگی در این ۳ کارخانه صورت گرفت.

وی افزود: در این بازدید با بررسی میدانی که صورت گرفت، خوشبختانه وضعیت سلامت و بهداشت تولید محصول رب گوجه در ۲ کارخانه، نسبتا مناسب بود؛ اما یک کارخانه دارای نواقص بهداشتی بود که به صورت حضوری در همین بازدید اخطار رفع آن نواقص، کتبا به تولید کننده ابلاغ شد.

عمرانی تاکید کرد: نظارت بر سلامت و بهداشت عمومی در عرصه تولید از اولویت های دستگاه قضایی است و با کسانی که اقداماتشان حسب گزارش کارشناسی ادارات متولی، تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی محسوب شود، برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد