Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعتقاد به اینکه به زودی و طی چند ماه آینده اثرات رونق صادرات نفت در زندگی مردم نمایان خواهد شد، خواستار اصلاح سیاست‌های پولی و مالی به‌منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی شد.

موسی احمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا باوجود افزایش فروش نفت، اثر دلار‌های نفتی در زندگی مردم ملموس نیست و شرایط سخت اقتصادی همچنان ادامه دارد، گفت: از آنجا که وضعیت صادرات نفت مطلوب شده و وزیر نفت نیز به این مهم اذعان داشته است انتظار است هرچه سریع تاثیر افزایش درآمد‌های نفتی را در زندگی و معیشت مردم ببینیم، ضمن آنکه جنگ اوکراین با روسیه، استقبال از نفت و میعانات گازی ما را در دنیا به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شواری اسلامی ادامه داد: نحوه هزینه‌کرد منابعی که از طریق فروش نفت وارد کشور می‌شود بسیار مهم است هرچند بخشی از این درآمد صرف پرداخت دیون و قرض‌های دولت می‌شود، اما معتقدم به زودی و طی چند ماه آینده اثرات رونق صادرات نفت در زندگی مردم نمایان خواهد شد.

وی با بیان اینکه افق روشنی پیش روی ما است، ابراز امیدواری کرد که به زودی ارز حاصل از فروش نفت معیشت مردم را متحول کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه باوجود تأثیر مثبت رشد درآمد‌های دولت بر اقتصاد ملی و در نهایت معیشت مردم، اما مسیر تنظیم بازار متفاوت است، افزود: بدین معنا که علاوه‌بر هزینه‌کرد این درآمد‌های نفتی برای مردم باید به‌‎منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌ها به خصوص مواد خوراکی که در سفره مردم بازتاب دارد سیاست‌های مالی و پولی دولت اصلاح شود.

/خانه ملت

برچسب ها: اثرات رونق صادرات ، صادرات نفت ، معیشت مردم لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000REq

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: صادرات نفت معیشت مردم معیشت مردم صادرات نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور

 سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴  با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

آقامیری تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. 

استاندار قم با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

استاندار قم بیان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است/ زنگ سپاس معلم به دست وزیر آموزش‌وپرورش به صدا درآمد
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها