Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:38:10 GMT

برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در۱۴۹بقعه اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۴۳۳۱

برپایی مراسم احیای شب‌های قدر در۱۴۹بقعه اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ولی الله روان ضمن تسلیت ایام شب‌های قدر اظهار داشت: بهره برداری از این شب‌ها امری ضروری است که نباید از آن غافل شویم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه شب‌های قدر در بقاع متبرکه استان اصفهان ابراز داشت: مراسم احیای شب‌های قدر در ۴۹ بقعه شاخص سطح یک و دو اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مراسم در امامزادگان سطح یک از جمله امامزاده ابراهیم نرمی، مشهد اردهال، شاه میرحمزه، شاهرضا، هلال این علی، آقا علی عباس و … به صورت ویژه‌تر برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در امامزاده ابراهیم نرمی با حضور حجت الاسلام غلامحسین عادل، معاون امور فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه برای بقاع سطح نیز پیش بینی ما برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۰۰ امامزاده است، تصریح کرد: توصیه ما برگزاری این مراسم در فضای باز این امامزادگان است.

وی با بیان اینکه افطاری‌های ساده نیز در دستور کار این امامزادگان است، ابراز داشت: در صورت توانایی مالی امامزادگان توزیع سحری نیز در امامزادگان انجام خواهد شد.

حجت الاسلام روان تصریح کرد: همچنین بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته پخش زنده مراسم شب‌های قدر نیز از شبکه‌های مختلف سیما در دستور کار است.

کد خبر 5471578

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان شب های قدر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی روز ارتش گرگان ایلام هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، دختران دانش‌آموز در این نمایشگاه، توانمندی‌های علمی فرهنگی خود را به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت مسوولان کردستان در روستای نجف‌آباد
  • برپایی ۶۴۵ صندوق اخذ رأی برای انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی
  • ‌برپایی تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز
  • تا ۵۰ سال آینده مشکلی برای دفن در باغ رضوان نداریم/ ‏احیای قبور ۳۰ ساله
  • فیلم برپایی مراسم تحلیف و رژه نظامی برای ولادیمیر پوتین
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز