Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار پیش ازظهر چهارشنبه در برنامه گفتگوی مردم و مسئولان با بیان اینکه ماه رمضان در واقع شروع سال معنوی به شمار می‌رود، افزود: فعالیت‌های قرآنی سرلوحه برنامه‌های ماه رمضان قرار دارد.

وی با اظهار اینکه برپایی ۵۰ جلسه تخصصی در حوزه تفسیر و تدبر قرآن مجید با حضور استادان شاخص به صورت روزمره و در ساعات خاص از برنامه‌های در دست اقدام است، گفت: جلسات تفسیر عمومی قرآن کریم برای نهادینه شدن سبک زندگی ایرانی و اسلامی و بهره گیری از کتاب نورانی قرآن کریم از دیگر طرح‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ جلسه تفسیر عمومی قرآن کریم در حال برگزاری است، ادامه داد: محافل قرآنی و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان و چهره‌های قرآنی نیز سبب جذب جوانان و نوجوانان می‌شود.

حجت الاسلام شریف تبار تصریح کرد: در استان مازندران بیش از ۲۰۰ محفل جزءخوانی قرآن کریم در مساجد شاخص و خانه‌های قرآنی در حال اجرا است و به قرائت خانگی قرآن کریم نیز در سال جاری توجه ویژه ای شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بااشاره به فعالیت مؤسسات قران و عترت و خانه‌های قرآنی و شهری در استان گفت: توسعه مجالس خانگی قرآنی در سال جاری مورد توجه قرار گرفتت زیرا نیازمند آن هستیم که فضای قرآنی در خانواده‌ها جریان یابد.

وی احیای مجالس خانگی قرآنی را از برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: امسال بیش از ۲۰۰ مجالس خوانش قرآن همراه با تفسیر و تدبر قرآن کریم برپا شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اضافه کرد: در رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی امام جماعت نقش محوری دارد و محوریت روحانی به عنوان امام محله به عنوان طرحی در دستور کار قرار دارد.

وی با اظهار اینکه یکی از کانون‌های حرکت آفرین در جامعه مسجد هستند، افزود: این مسئله در قالب گفتمان مسجد جامعه پرداز در حال پیگیری است زیرا مسجدی می‌تواند مؤثر باشد که جامعه پرداز باشد و امام محله، امام کل محله و اثرگذار در تمامی شئون اجتماعی مسجد و محله تأثیرگذار است.

وی افزود: طرح امام محله در بیش از ۲۰۰ مسجد از سال قبل در استان شروع شده است.

کد خبر 5471574

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران ماه رمضان 1401 بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی روز ارتش گرگان ایلام هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان خانگی قرآن امام محله قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این گزارش صدا و سیما تاکید شده است که «ذخیره طلا و دلار در خانه و انفاق نکردن آن در قرآن نکوهش شده است و مردم باید حساب سپرده ارزی باز کنند.».

در این گزارش علاوه بر آیات قرآن و توضیحات مفسران، صحبت هایی از حجت الاسلام قرائتی و نیز دیگر کارشناسان مذهبی و نمایندگان مجلس مطرح شده است.

کد خبر 848562 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی