Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیکاووس سعیدی درباره وضعیت کمیته ملی المپیک صحبت کرده است

کیکاووس سعیدی می گوید ماموریت صالحی امیری در کمیته ملی المپیک ادامه خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، کیکاووس سعیدی در خصوص اینکه چه زمانی پرچمدار کاروان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو انتخاب خواهد شد به ایسنا گفت:

فعلا مشغول بررسی مواردی مثل انتخاب البسه و همینطور شرایط ایرلاین‌ها برای سفر کاروان ایران به هانگژو هستیم تا بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد منتفی شدن استفاه از البسه چینی برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت:

اولویت ما البسه داخلی است و در بازی‌های آسیایی از البسه‌ای که شرکت‌های داخلی تهیه می‌کنند استفاده خواهیم کرد. البته یک شرکت چینی به ما پیشنهاد استفاده از البسه‌های رایگان داده بود که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، تصمیم گرفتیم در بازی‌های آسیایی از البسه داخلی استفاده کنیم.

دبیر کمیته ملی المپیک ادامه داد:

در جلسه‌ای با حضور رییس کمیته ملی المپیک و تعدادی از تولیدکنندگان داخلی البسه ورزشی، در خصوص تهیه البسه کاروان ایران هم‌اندیشی شد. قرار است این تولیدکنندگان طرح‌های خود را ارائه دهند تا برترین طرح‌ها به ستاد فرهنگی معرفی شوند.

سعیدی درباره انتشار نامه پایان ماموریت صالحی امیری در کمیته ملی المپیک، عنوان کرد:

این نامه یک اشتباه اداری بود که رفع شد و ماموریت وی ادامه خواهد داشت.

وی در مورد اینکه آیا سیاست فدراسیون کشتی مبنی بر اعزام تیم‌های سوم کشتی آزاد و فرنگی به بازی‌های آسیایی تغییر کرده یا خیر، اظهار داشت:

قطعا فدراسیون کشتی بهترین کشتی‌گیران را به بازی‌های آسیایی اعزام ِمی‌کند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت علی پروین: پرویز قلیچ خانی و ناصر محمدخانی را هیچ وقت فراموش نمی کنم اولین حضور نساجی و آلومینیوم در فینال جام حذفی؛ کدام تیم به اولین قهرمانی اش می رسد؟ سیمونه اینزاگی: ابتدا می گفتند ما مدعی اصلی اسکودتو هستیم و بعد کاملا ما را خط زدند روی کین: این منچستریونایتدی نیست که برایش بازی کردم؛ شرایط غم انگیز است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های آسیایی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.

کد خبر 6090611

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان