Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با محکوم کردن انفجار تروریستی در یکی از مدارس شهر کابل و کشته و زخمی شدن تعدادی از دانش آموزان، این جنایت هولناک را به ملت مظلوم افغانستان تسلیت گفت.

در متن پیام وزیر آموزش و پرورش آمده است: وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ؛ فاجعه دردناکی که امروز در کابل به وقوع پیوست و شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از دانش آموزان بی‌گناه را در پی داشت، موجب تأسف و اندوه فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن عرض تسلیت به ملت مظلوم افغانستان و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، صبر و شکیبایی برای ایشان وبرای آسیب دیدگان شفای عاجل و برای شهدای این رخداد تلخ علو درجات مسألت می‌نمایم.

اینجانب به نیابت از جامعه فرهیخته مربیان و متربیان ایران عزیز اسلامی، با محکوم نمودن این جنایت هولناک که وحدت مسلمانان را نشانه رفته است، بر لزوم حمایت از مردم بی پناه به‌ویژه کودکان و نوجوانان در مقابل ظلم و جنایت گروه‌های تروریستی تأکید نموده و امیدوارم تا دگر بار فضاها و اماکن آموزشی مورد حملات خشونت بار و وحشیانه گروه‌های افراطی و سنگدل واقع نشود.

دوام عزت و سربلندی ملت شریف و برادر افغانستان را از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش تروریستی کودکان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید

گروه تروریستی داعش که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد از حامیانش خواسته تا به‌جای فلسطین، برای «جهاد» به افغانستان سفر کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شاخه خوراسان گروه تروریستی داعش با انتشار مطلبی تازه، از هواداران خود خواسته است تا به جای فلسطین برای «جهاد» و «هجرت» به این شاخه در «ولایت خوراسان» که عمدتا جغرافیای افغانستان کنونی را در بر می‌گیرد، بپیوندند.

این گروه تروریستی در ایام عید فطر نیز در پیامی از طرفداران و حامیان خود خواسته بود تا برای «هجرت و قتال» به «خوراسان» بیایند.

این گروه تروریستی که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد و تحرکات آن همواره در خدمت منافع تل‌آویو بوده است، در حالی از طرفداران خود خواسته تا به‌جای فلسطین، برای جهاد به افغانستان بیایند که داعش گروه‌های مقاومت فلسطینی را مرتد دانسته و کشتن آنها را بر کشتن «کفار» اولویت می‌داند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، داعش خوراسان بر هیچ منطقه‌ای از افغانستان تسلط ندارد و در گزارش «رویترز» نیز آمده است که هسته مرکزی این گروه تروریستی در ایالت بلوچستان پاکستان حضور دارد.

گزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستان«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته استحقانی: تهدید داعش در افغانستان، نگران‌کننده نیست

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان اعلام کرد گروه تروریستی داعش پدیده‌ای نیست که توانایی ایجاد مشکل برای افغانستان داشته باشد و در سال‌های اخیر توسط حکومت کنونی افغانستان سرکوب شده است.

«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان نیز پیش از این گفته بود شاخه گروه تروریستی داعش در شمال افغانستان توسط نیروهای آمریکایی و انگلیسی ایجاد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل