Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:26:03 GMT

تجلیل و قدردانی از خانواده شهید مدافع سلامت در کیش

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۴۵۵۸

تجلیل و قدردانی از خانواده شهید مدافع سلامت در کیش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسم نمایش مستند "روزهای ناتمام" که شامگاه دوشنبه ۲۸ فروردین در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، از همسر و فرزندان شهید سلامت کیش "حجت الاسلام والمسلمین سید علی سیدین" تجلیل و قدردانی شد.

در بخشی از تقدیرنامه ای که از سوی رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به خانواده شهید سیدین تقدیم شد، آمده است:

"عشق، گوهری است ارزنده که از گنجینه معرفت الهی ودیعه نهاده در قلب آدمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن کس که به ندای این گوهر الهی، جامه ایثار به تن می‌پوشد و برای حفظ جان هم نوع خود، از جان گذشته به مصاف خطر می‌رود، شایسته والاترین تحسین‌ها و تقدیرهاست.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این یادگار گرانقدر امام راحل و شهداء است که در مسیر اعتلاء آرمان های مقدس آن انسان های بلند مرتبه از نثار جان خویش کوتاهی نکرده و اینک همه ما موظفیم تا در ادامه آن مسیر روشن و در پناه رهنمودها مقام معظم رهبری، با تمام توان و ظرفیّت خود برای ادامه راه شهدای گرانقدر میهمن عزیز اسلامیمان قدم برداریم.

یاد و خاطره عزیزانی که در سودای یاری به هم وطنان عزیز همت خویش را به کار گرفته و در شرایط بسیار سخت شیوع ویروس کرونا بر جامعه، مجدانه تا سرحد جان، تلاش نمودند را گرامی می داریم.

مدافعان سلامت پاک نهاد و نیکوسرشت که عاشقانه به مردم مهر می ورزیدند و با همت و تلاش، سعه ی صدر، حس نوع دوستی و حسن خلق، درد و رنج را از جسم و روح دردمندان می زودودند."

کد خبر 5471611

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری منطقه آزاد کیش سید علی سیدین شهدای مدافع سلامت جزیره کیش بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی روز ارتش گرگان ایلام هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت هفته سلامت اهالی روستای یارعزیز تکاب با حضور در همایش پیاده روی خانوادگی مسیر روستا  دل طبیعت را پیاده روی کردند.

در این همایش شرکت کنندگان در پیاده روی خانوادگی با صرف صبحانه سلامت ، بر نقش  تغذیه سالم و داشتن فعالیت بدنی در سلامت جسم و روح تاکید کردند.

روستائیان با تهیه آش دوغ محلی ، نان و پنیر و خرما صبحانه ای سالم در دل طبیعت صرف کردند.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری