Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:53:34 GMT

۱۱ بیمار جدید در مراکز درمانی ایلام بستری شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۴۷۳۰

۱۱ بیمار جدید در مراکز درمانی ایلام بستری شدند

دکتر جاسم محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از بستری های جدید چهار نفر مربوط به ایلام، ۲ نفر آبدانان، یک نفر ایوان، یک نفر چرداول، یک نفر دره شهر، یک نفر دهلران و یک نفر نیز مربوط به سیروان است.

 وی افزود: ۱۸ ابتلای جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شد و مجموع مبتلایان هم اکنون به ۷۹ هزار و ۳۷۶ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                   

دکتر محمدی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته کرونا یک قربانی دیگر از ایلام گرفت و مجموع فوتی های به استان هزار و ۲۴۷ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا در ایلام نیز ۷۷ هزار و ۵۷۱ نفر است، گفت: شهرستان دره شهر در وضعیت قرمز و شهرستان های دهلران، آبدانان، بدره، سیروان و هلیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، ملکشاهی، مهران و چوار نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب‌گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش‌بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد درنظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس پلیی راه ایلام از آماده به‌کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک‌کن خودرو و همچنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری است.

کد خبر 6093077

دیگر خبرها

  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان