Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی جدید، گفت: آزمون استخدام ۳۴ هزار نیروی جدید بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به اجرای طرح همسان سازی حقوق فرهنگیان، برگزاری آزمون استخدامی معلمان جدید و انسداد ورودی نیروی انسانی غیر مرتبط در بدنه‌ی آموزش و پرورش، گفت: پس از ماه مبارک رمضان آزمون استخدامی برای جذب ۳۴ هزار نیروی جدید در این وزارتخانه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوری با بیان اینکه توافق‌های لازم برای راه اندازی یک هنرستان فنی در تالش انجام شده است، افزود: این هنرستان در کنار طرح پرورش ماهیان خاویاری منطقه قروق راه اندازی و زمینه تربیت ۵۰ دانش آموز را برای فعالیت در حوزه آبزی پروری و استحصال خاویار فراهم می‌شود.

وی از استاندار گیلان خواست با تعامل با این وزارتخانه و جذب مشارکت خیران مدرسه ساز، زمینه راه اندازی هنرستان‌های فنی بیشتری را در مناطق مختلف گیلان فراهم کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بسیاری از اختلالات آموزشی و پرورشی پیش آمده در جامعه دانش آموزی کشور ناشی از تعطیلی آموزش حضوری پس از شیوع کرونا است، گفت: در حال حاضر آموزش حضوری در ۵۴۰ هزار کلاس در کشور برقرار است و ۹۲ درصد دانش آموزان در آن به صورت مستمر شرکت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون استخدام استخدام نیروی جدید ماه مبارک رمضان آموزش و پرورش نیروی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می‌شود.
سیامک کریمی افزود: در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفرداوطلب این آزمون شدند، که ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
به گفته او: فارس از نظر تعداد شرکت کنندگان رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی دارد.
نتایج این آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس