Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:52:05 GMT

خانواده نرگس محمدی هیچ دارویی به زندان نداده است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۴۹۳۱

خانواده نرگس محمدی هیچ دارویی به زندان نداده است

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، نرگس محمدی در روز ورود به زندان توسط پزشک عمومی وقت زندان نیز معاینه شده و همه تمهیدات پزشکی لازم در این خصوص نیز توجه شده است.

همچنین به دلیل تمام شدن یکی از داروهای خارجی این زندانی که به اندازه کافی همراه او نبوده، داروی مشابه ایرانی در اختیار وی قرار داده شده است که او از دریافت آن امتناع کرده و پس از هماهنگی با خانواده نامبرده، مقرر شده است داروی خارجی مورد نظر وی تهیه و تحویل بهداری زندان شود که تا این لحظه علیرغم ادعای مطرح شده از سوی وکیل و برادر وی هیچ دارویی به زندان تحویل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که سازمان زندان‌ها به محمدی اعلام کرده آمادگی دارد حتی داروی خارجی مورد نیاز وی را نیز از بیرون زندان تامین کند اما زندانی مورد اشاره بر تامین دارو از سوی خانواده خود اصرار دارد.

بنابر اطلاعات دریافتی در حضور زندانی با خانواده او تماس حاصل و درخواست وی به خانواده منتقل شده که تا لحظه تنظیم این خبر هیچ دارویی از طرف خانواده محمدی به زندان تحویل داده نشده است.

بنابر این گزارش، در معاینه‌ای که روز گذشته انجام شده، پزشک زندان وضعیت عمومی نرگس محمدی را رضایت بخش و تحت کنترل گزارش کرده است.

برچسب‌ها نرگس محمدی سازمان زندان‌ها قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرگس محمدی سازمان زندان ها قوه قضاییه نرگس محمدی سازمان زندان ها قوه قضاییه نرگس محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، روزنامه وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی به نقل از منابع آگاه در نهادهای اطلاعاتی آمریکا نوشت که این سازمان‌ها هیچ مدرکی دال بر مداخله دولت یا ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در مرگ آلکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون این کشور یافت نکرده‌اند.

به نوشته وال‌استریت‌ژورنال، سازمان اطلاعات مرکزی (سی‌آی‌ای)، دفتر مدیریت اطلاعات ملی و همچنین معاونت اطلاعاتی وزارت خارجه آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که پوتین «به احتمال زیاد دستور قتل ناوالنی را صادر نکرده است.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: نظر آمریکا دراین‌باره به برخی نهادهای اطلاعاتی اروپایی منتقل شده است.

پوتین اندکی پس از مرگ ناوالنی در زندان گفت که غربی‌ها به او پیشنهاد داده بودند تا چند نفر از زندانیان روس محسوب در زندان‌های غرب را با ناوالنی معاوضه کند. به گفته رییس جمهور روسیه، او بدون شنیدن کامل صحبت‌های طرف مذاکره‌کننده، با این پیشنهاد موافقت و تاکید کرده که تنها شرط این معاوضه این است که ناوالنی هرگز به روسیه برنگردد.

معاونت ندامتگاه ناحیه یامالو-نِنتس زیر نظر سازمان زندان‌های فدرال روسیه ۱۶ فوریه اعلام کرد که ناوالنی در این زندان مرده است. براساس اعلام مقامات، او پس از پیاده‌روی روزانه دچار ضعف شد و غش کرد و به‌رغم تلاش کادر پزشکی و بیش از ۳۰ دقیقه عملیات احیا، چهره مشهور اپوزیسیون روسیه، جان خود را از دست داد.

کد خبر 6089813

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گل محمدی در بابل + فیلم
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • شیائومی نیامده رکورد زد!