Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید از شعب بازار آهن و شهرک راه آهن با همکاران و مشتریان این شعب دیدار و گفتگو کرد. علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید از شعب بازار آهن و شهرک راه آهن با همکاران و مشتریان این شعب دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی در بازدید از شعبه بازار آهن و شهرک راه آهن با تقدیر از تلاش همکاران در ارایه خدمات گسترده، سریع همراه با تکریم به مشتریان بر اهمیت جذب منابع جدید برای بانک اشاره و تاکید کرد:با عنایت به سیاست اعتباری و برنامه عملیاتی ابلاغی از کارکنان بانک انتظار داریم با همه توان در راستای ارتقای خدمات، جذب مشتریان و منابع جدید تلاش کنند تا در پایان سال شاهد تحقق شعار سال در بانک دی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک دی در جمع کارکنان این شعب هدف از بازدید و نظارت بر عملکرد شعب را افزایش کیفیت و بهره‌وری فعالیت‌های بانک مطابق با اهداف و سیاست‌های ابلاغی دانست و افزود برای افزایش مهارت کارکنان بانک دی آموزش مستمر از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان درتمام امور در دستور کار قرار گرفته است. بازدید از شعب بازار آهن و شهرک راه آهن فرصتی شد تاعلاوه بر دیدار و گفتگو مستقیم با مشتریان، کارکنان و مدیران شعب در فضای صمیمی چهره به چهره با مدیرعامل بانک به گفتگو نشسته و مشکلات خود را در میان گذارند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک دی بانکداری الکترونیک دی نت دی جت بانک مدیرعامل بانک دی بازدید از شعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، افشین صالحی نژاد، صبح سه شنبه در بازدید از این شهرک در جمع خبرنگاران افزود: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیرامون احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرد.

وی، با بیان این مطلب که بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، بیان داشت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید در جهت حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می کند، اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی درمناسب ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا نمایند.

کد خبر 6093113

دیگر خبرها

  • زندگی سخت است اما مدیرعاملی سخت‌تر!
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت