Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@01:46:44 GMT

لیست 3 جراح مچ پا + معرفی بهترین فوق تخصص مچ پا

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۵۲۲۶

لیست 3 جراح مچ پا + معرفی بهترین فوق تخصص مچ پا

به طور یقین تا به حال درباره اهمیت پا و قلب دوم افراد مطالبی خوانده یا شنیده‌اید. مچ پا یکی از آسیب پذیرترین مفاصل در بدن است. افراد به دلیل تصادف، آسیب‌های حین راه رفتن، شکستگی مچ پا و ورزش یا حرکات ناگهانی دچار آسیب دیدگی شده و به فوق تخصص و جراح مچ پا مراجعه می‌کنند.

پزشک متخصص با بررسی محل آسیب دیده، شدت آسیب دیدگی و پرسیدن سؤالاتی از بیمار برای بدست آوردن شرح حال و انجام معاینه، روش درمان را برای فرد شروع کرده و به دردهای او پایان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله قصد داریم 3 مورد از بهترین جراحان و فوق تخصص‌های مچ پا در تهران از جمله دکتر بابک اتوکش، دکتر علیرضا موسویان و دکتر حسین اتحادی را به شما معرفی کنیم. شما با مراجعه به این پزشکان توانمند و با تجربه در این زمینه می‌توانید مشکلات خود را حل کرده و از بهترین شیوه‌های درمانی بهره مند شوید.

بهترین جراح مچ پا کیست؟

بهترین فوق تخصص و جراح مچ پا کسی است که از روش‌های درمانی غیر جراحی و جراحی به منظور درمان بسیاری از بیماری‌های مربوط به مچ پا که در تخصص او است بهره بگیرد. پزشک جراح معمولاً با انجام معاینات و تست‌های فیزیکی بر روی بیمار و مچ پای او به همراه شرح حال و اطلاعاتی درباره سابقه پزشکی بیمار، بهترین راه درمان را برای او تجویز می‌کند. انتخاب شیوه درمان بر اساس علت و شدت بیماری صورت می‌گیرد.

طی سال‌های گذشته با ورود این رشته تخصصی به ایران، جراحی‌ها در این زمینه با دقت، مهارت و تکنیک‌های جدید برای بهبودی بیماران انجام می‌شود. جراحی اصلاح انحرافات و ناهنجاری‌های مادرزادی، شکستگی، پارگی رباط و تاندون، انواع دفورمیتی ها و ... همه در حیطه جراحی‌های جراح مچ پا است. در روش جراحی که توسط پزشک برای درمان انجام می‌شود، انجام اولین جراحی به شیوه‌ای درست از اهمیت بسزایی برخوردار است.

دکتر بابک اتوکش

جراح مچ پا دکتر بابک اتوکش پزشکی با تجربه و با تحصیلاتی عالی می‌تواند بهترین شیوه درمان را برای بیماران خود در نظر بگیرد و رزومه دکتر بابک اتوکش به شرح زیر است:

فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران با کسب رتبه نخست دانشگاه در آزمون بورد کشوری جراح استخوان، مفاصل، شکستگی، تعویض مفصل مچ پا و آرتروسکوپی دانشگاه علوم پزشکی ایران فوق تخصص جراحی‌های مچ پا و فلوشیپ کلینیکال جراحی مچ پا از آلمان دوره دیده در زمینه جراحی‌های نوین اندام تحتانی از دانشگاه سوربن فرانسه کسب رتبه اول در آزمون بورد تخصصی سال 1395 در بین دستیاران متخصص دانشگاه علوم پزشکی ایران کسب رتبه برتر نفرات اول آزمون بورد تخصصی کشور کسب رتبه اول پژوهشی در سال‌های 91 تا 95 در بین دستیاران تخصصی دانشگاه مسلط به زبان انگلیس برای مشاوره دادن در زمینه پزشکی چاپ و داوری مقالات متعدد در مجلات معتبر بین المللی تألیف 15 جلد کتاب در زمینه جراحی‌های ارتوپدی برنده گرنت تراول فلوشیپ از کشور کره جنوبی برنده گرنت فلوشیپ کلینیکال از دانشگاه مارسی و سوربن فرانسه عضو فعال انجمن ارتوپدی ایران عضو فعال آکادمی جراحان ارتوپدی آمریکا AAOS عضو فعال انجمن تحقیقاتی ارتوپدی اروپا EORS

به جهت آشنایی با روش درمان شکستگی مچ پا به این لینک مراجعه کنید.  همچنین برای آشنایی با دکتر بابک اتوکش می توانید به وب سایت drbotoukesh.ir یا آدرس پیج اینستاگرام دکتر بابک اتوکش به آیدی dr_otoukesh مراجعه کنید.

دکتر حسین اتحادی

دکتر حسین اتحادی از دیگر پزشکان با تجربه است که در این بخش به رزومه او می‌پردازیم:

عضو انجمن جراحی آسیب‌های ورزشی یران عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران عضو سابق هیات علمی واحد بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شیراز عضو انجمن جراحان پا و مچ پا آمریکا، اروپا و آفریقا عضو AO رتبه ممتاز در آزمون جامع پیش کارورزی در سال تحصیلی 84 و 85 رتبه اول کشوری بورد تخصصی در رشته جراحی استخوان و مفاصل سال 92 رتبه اول امتحان ارتقا ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شیراز رئیس گروه ارتوپدی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پا و مچ پا از دانشگاه بارسلونا اسپانیا گذراندن دوره پیشرفته انجام جراحی‌های اندام فوقانی در آلمان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پا و مچ پا از دانشگاه بازل سوییس فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پا و مچ پا از دانشگاه WITS ژوهانسبورگ دکتر علیرضا موسویان

متخصص جراحی استخوان و مفاصل ارتوپدی

استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

فعال در زمینه جراحی‌های اختصاصی پا و مچ پا، آسیب‌های ورزشی پا و مچ، انحرافات و بد شکلی‌ها، اصلاح راه رفتن، هالوکس والگوس، آرتروز مفاصل پا، شکستگی و آسیب‌های پا، پاهای دیابتی، مشکلات پای ناشی از روماتیسم مفصلی، کوتاهی انگشتان و ناپایداری‌های مچ پا

جمع بندی

مچ پا یکی از مفصل‌های مهم در بدن انسان است که با انجام برخی ورزش‌ها و حرکت‌های نادرست یا حادثه ممکن است دچار شکستگی یا در رفتگی شود. این آسیب دیدگی با علائمی همراه است که بهتر است با آن‌ها آشنایی داشته و به آن‌ها توجه کنیم.

بهتر است پس از آسیب دیدگی راه نرویم و به خود فشار نیاوریم تا آسیب دیدگی تشدید پیدا نکند سپس سریعاً به مراکز پزشکی یا اورژانس مراجعه کنید و تحت نظر پزشک متخصص باشید تا بتواند میزان آسیب دیدگی شما را تشخیص داده، راه‌های درمان مختلفی را شروع کرده و درد شما را تسکین دهد. در این مقاله به معرفی و توضیح درباره رزومه سه مورد از بهترین جراحان در زمینه جراحی‌ها و آسیب‌های مچ پا پرداختیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زمینه جراحی ها آسیب دیدگی پا و مچ پا فوق تخصص کسب رتبه رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اجرای برنامه درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در تمام بیمارستان‌های تابعه ابن دانشگاه گفت: درمان رایگان کودکان یک سرمایه گذاری بسیار مفید روی سلامتی آن‌ها در بزرگسالی است. - اخبار اجتماعی -

 دکتر حسین قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از آغاز اجرای طرح درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و اظهار کرد: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران به طور کامل در حال اجراست.

وی افزود: تا هفته‌های گذشته برخی از بیمارستان‌ها در استنباط و اجرای آیین‌نامه این برنامه دچار مشکلات کوچکی بودند و در مواردی، پس از ابلاغ این آیین‌نامه، نسبت به اخذ مبالغی بر اساس قوانین قبلی از خانواده‌های کودکان زیر هفت سال اقدام کرده بودند که در همه این موارد، بازرسان معاونت درمان تذکر دادند و مشکلات اجرایی این آیین‌نامه مرتفع شد بنابراین الان هیچ بیمارستانی نیست که از کودکان زیر 7 سال بابت درمان و بستری مبلغی دریافت کند. 

قناعتی گفت: براساس این برنامه، سازمان‌های بیمه‌گر پایه مکلفند صددرصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و سرپایی فوریت‌های پزشکی شامل معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری و توان‌بخشی و همچنین خدمات بستری و بستری فوریت‌های پزشکی و جراحی‌ها را پرداخت کنند. 

وی درباره اثرات مثبت اجرای این برنامه گفت: ‌سلامت کودکان زیر هفت سال برای جامعه بسیار مهم است؛ مطالعات نشان داده هر یک دلار هزینه‌کرد برای سلامتی کودکان، معادل هفت دلار هزینه‌ای است که برای سلامتی بزرگسالان خرج می‌شود بنابراین این اقدام سرمایه‌گذاری بسیار پرفایده است.

ماجرای آغاز درمان رایگان کودکان زیر 7 سال از امروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: از سوی دیگر سلامتی در دوران کودکی متضمن سلامتی در دوران بزرگسالی نیز هست. به عبارت دیگر کودکی که سلامت باشد و از نظر بیماری‌ها شناسایی و درمان شود یک عمر در سلامت زندگی خواهد کرد و بنابراین هزینه‌های نظام سلامت نیز از این طریق کاهش پیدا خواهد کرد. 

قناعتی خاطرنشان کرد: همچنین اگر اصول سلامتی کودک رعایت شود کودک بهره هوشی بالاتر خواهد داشت و در عملکرد شغلی‌اش نیز موفق‌تر خواهد بود که این موضوع به رشد اقتصادی کشور نیز کمک می‌کند. افرادی که کودکی خود را به سلامت طی کرده‌اند در تحصیلات خود نیز موفق‌تر خواهند بود و به بالندگی کشور در حوزه‌های علمی، سیاسی و فرهنگی نیز کمک می‌کنند. از طرفی میزان آسیب‌های اجتماعی نیز در افرادی که کودکی خود را به سلامتی طی می‌کنند کمتر است و بنابراین جوامع را نیز با مشکلات کمتری مواجه می‌کنند. 

وی با بیان اینکه مطالعات نشان داده بروز برخی از انواع بیماری‌ها در کودکی باعث اختلال در رشد کامل مغزی کودکان خواهد شد، بیان کرد: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال که باهدف ارتقای سلامتی کودکان در حال اجراست با افزایش کمک به رشد مغزی کودکان، باعث کاهش احتمال بزهکاری و کاهش شکل‌گیری شخصیت‌های ضداجتماعی می‌شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به این که سلامت روانی و معنوی کودکان نیز بخشی از ابعاد سلامتی آنها را تشکیل می‌دهد، تأکید کرد: خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که از بدو تولد تا هفت سالگی، شخصیت اصلی کودک شکل می‌گیرد؛ تربیت خانواده‌ها باید مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی و فرهنگ همنوع‌دوستی، شجاعت، ایثارگری و ... باشد اما متأسفانه الان شاهد این هستیم که والدین به راحتی گوشی تلفن همراه خود را در دسترس خردسالان قرار می‌دهند که این موضوع روی رشد فرهنگی کودک اثرگذار خواهد بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد