Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:56:45 GMT

خطر حضور نظامیان ترکیه در خاک عراق فزاینده شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۵۲۳۳

خطر حضور نظامیان ترکیه در خاک عراق فزاینده شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، «شیخ قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائل اهل الحق» عراق امروز چهارشنبه به حملات اخیر ترکیه به خاک این کشور واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، قیس الخزعلی در این خصوص اظهار داشت: خطر حضور نیروهای نظامی ترکیه در خاک عراق فزاینده شده است. خطر حضور نیروهای ترکیه در حال حاضر بیشتر از خطر حضور نیروهای آمریکایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته دفتر ریاست جمهوری عراق با انتشار بیانیه‌ای به حمله ترکیه به شمال عراق واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: ریاست جمهوری با نگرانی شدید عملیات نظامی ترکیه در داخل مرزهای عراق را دنبال می‌کند و آن را نقض حاکمیت عراق و تهدیدی برای امنیت ملی خود می‌داند.

در بیانیه مذکور آمده است: تکرار عملیات نظامی ترکیه در داخل مرزهای عراق، بدون هماهنگی با دولت فدرال عراق، علیرغم درخواست‌های قبلی برای توقف این حملات و انجام گفتگو و هماهنگی پیرامون آنها، غیرقابل قبول است.

کد خبر 5471692 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ترکیه قیس الخزعلی فلسطین اوکراین رژیم صهیونیستی روسیه مسجدالاقصی عراق جنگ اوکراین ایالات متحده امریکا حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین ترکیه قدس اشغالی افغانستان ولودیمیر زلنسکی خطر حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند