Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:35:04 GMT

میثم علی‌پناه سخنران «ماه من» شبکه 3 می‌‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۵۳۷۵

میثم علی‌پناه سخنران «ماه من» شبکه 3 می‌‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام میثم علی‌پناه از بامداد فردا پنجشنبه اول اردیبهشت‌ماه در برنامه «ماه من» شبکه سه سخنرانی خواهد کرد.

برنامه سحرگاهی «ماه من» از ماه رمضان سال ۱۳۹۸ از شبکه سوم سیما با موضوع پرداختن به فضائل امیرالمومنین (ع) پخش می‌شد که امسال در ۱۰ شب اول این برنامه، حجت‌الاسلام محمدجواد نظافت، مدیر مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) و در ده شب دوم ماه رمضان حجت‌الاسلام شهاب مرادی از فضائل، روایات و سخنان امیرالمومنین (ع) به سخنرانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دهه سوم ماه رمضان بناست در این برنامه حجت‌الاسلام میثم علی‌پناه هم با موضوع بیان فضائل امیرالمومنین (ع) به سخنرانی بپردازد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان شبکه سه برنامه ماه من حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان بعدازظهر روز یکشنبه در نشست تخصصی نقد و بررسی برنامه «محفل» اظهار کرد: اخلاص دست اندرکاران عامل مهم موفقیت برنامه محفل بود و موجب برکات آن شد.

کارشناس برنامه محفل بیان کرد: ترویج مفاهیم و بیان نکات قرآن و برخی احکام از ویژگی‌های برجسته برنامه محفل بود.

وی ابراز کرد: آیه «أَنَّ هَذَا الْقُرْآنَ مَأْدُبَةُ اللَّهِ فَتَعَلَّمُوا مَأْدُبَتَهُ مَا اسْتَطَعْتُم‏» مصداق مجموعه تلویزیونی محفل مبنی بر اینکه قرآن غذای آماده الهی است، می‌باشد.

حجت الاسلام قاسمیان با بیان اینکه ایجاد جذابیت از اقتضائات برنامه‌های تلویزیونی است، عنوان کرد: در برنامه محفل رعایت موازین قرآنی و احکام دینی در اولویت قرار داشت.

کارشناس برنامه محفل خاطرنشان کرد: بیان ساده مسائل تفسیری و مفاهیم قرآن از نوآوری‌های این برنامه بود تا مردم به نحوه بهترین با این مسائل آشنا شوند.

کد خبر 6091428

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تصاویری از بازسازی حرم امیرالمومنین علی (ع) + فیلم