Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:50:34 GMT

اعلام محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۵۷۹۹

اعلام محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ «علیرضا عباسی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عزاداران و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در این شب‌ها، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد و توقف در صورت لزوم از ساعت ۲۱ تا پایان مراسم در محل برگزاری مراسمات اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: از مسئولان هیئات مذهبی خواسته می‌شود از انسداد معابر علی‌الخصوص معابر اصلی که باعث مشکلات امنیتی-ترافیکی و نارضایتی سایر شهروندان می‌شود جدا خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی همچنین به شهروندان توصیه کرد: از پارک وسایل نقلیه در ورودی و اطراف کلیه مساجد،تکایا، هیئت‌های محل برگزاری مراسمات عزاداری و مقابل پارکینگ منازل ساکنین اطراف خودداری و با خدمتگزاران خود در پلیس همکاری نمایند.

عباسی در پایان از رانندگان خواست در این شب‌ها ضمن دقت بیشتر به مقابل با سرعت مطمئنه رانندگی و مراقب عابرین پیاده باشند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی سرهنگ عباسی شب احیا ماه رمضان محدودیت های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: افرادی که نتوانستند در تاریخ ۶ اردیبهشت در آزمون سراسری شرکت کنند مجدد در تاریخ ۲۱ اردیبشهت برگزار می‌شود.

سید جواد حسینی واشان، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به سیل رخ داده در زیرکوه در تاریخ ۶ اردیبهشت  و مسدوی راه‌ها بسیاری از افراد نتوانستند در کنکور شرکت کنند. 

وی بیان کرد: ۱۳۸ نفر از افراد در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی  که نتوانستند شرکت کنند آزمون در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.                                             

حسینی واشان گفت: داوطلبان می‌توانند کارت شرکت به آزمون را از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و در ۲۱ اردیبهشت در ۸ صبح روز جمعه آزمون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • نفوذ ناپایداری‌ها به جو خراسان جنوبی
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی