Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد آقایی در حاشیه افتتاح صندوق بیمه روستایی بابا کلان در گفت و گو باوخبدنگار فارس اظهار کرد: مشمولان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر از مزایای متعددی بهره مند خواهند شد.

وی بیان کرد: صندوق بیمه روستایی در روستای بابا کلان گچساران افتتاح و کار خود را آغاز کرد.

بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به اینکه هدف از ایجاد کارگزاری صندوق بیمه در روستای باباکلان دسترسی آسان ساکنین دهستان بی بی حکیمه به خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان وعشایر است، تصریح کرد: با این اقدام تمام زنان و مردان بالای ۱۸ سال و زیر ۵۰ سال می توانند از یارانه بیمه ای دولت بهره مند شوند و مانند همه کارکنان دولت از مستمری بازنشستگی -مستمری از کارافتادگی کلی و مستمری بازماندگان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایی عنوان کرد: افتتاح این دفتر می تواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی موثر و مفید واقع شود.

وی گفت: با افتتاح دفترربینه روستایی و سهولت در انجام امور بیمه کشاورزان و عشایر تضمین آینده روستائیان این منطقه می‌توان مهاجرت به شهر را کاهش و شاهد بازگشت روستائیان و کشاورزان به منطقه باشیم.

بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به اینکه تا کنون۲۴۰ خانوار از دهستان بی بی حکیمه تحت پوشش این صندوق قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۴ خانوار مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند.

آقایی بیان کرد: در گچساران ۲هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش این صندوق قرار دارند و بیش از ۱۴۰ خانوار مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند.

وی افزود: پرداخت دوبرابری حق بیمه توسط دولت در این اقدام بسیار مهم است که در سال ۱۴۰۱ حداقل حق بیمه ماهی ۵۵۰ هزار ریال و حداکثر ۱میلیون و ۳۲۰ هزار ریال هزار تومان بوده و در حال حاضر سهم دولت بابت یکسال بیمه افراد مشمول حداقل ۱۲ میلیون ریال و حداکثر ۳۱ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال است.

بخشدار مرکزی گچساران اضافه کرد: روستائیان، عشایر و کشاورزان برای بهره مندی از مزایای بیمه روستایی هر چه زودتر اقدام کنند تا در صورت خسارت‌های احتمالی از حوادث بتوانند از بیمه استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس علی محمد آقایی بخشدارمرکزی گچساران صندوق بیمه روستایی بابا کلان بی بی حکیمه بیمه روستایی صندوق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود