Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:51:25 GMT

عدم قطعی برق در تابستان فارس ممکن است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۵۹۱۸

عدم قطعی برق در تابستان فارس ممکن است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی بعد از ظهر چهارشنبه در سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو در جمع خبرنگاران بیان کرد: اگر مشترکان مصارف خانگی نسبت به صرفه جویی در انرژی مصرفی اقدام کنند در تابستان امسال خاموشی به همراه نخواهیم داشت.

معاون استاندار فارس ادامه داد: با توجه به میزان مصرف انرژی در استان فارس اگر حجم مصرف انرژی افزایش یابد این امکان وجود دارد که برق صنعتی برخی از واحدهای اقتصادی قطع یا کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول استان فارس جز استان‌هایی است که حادثه خیر بوده و بلایای طبیعی در این استان نیز به وقوع می‌پیوندد.

وی ادامه داد: بحران همان گونه که منشأ مختلفی دارد در رسیدگی به این موضوع نیز دستگاه‌های مختلفی دست اندر کار هستند از این رو می‌توان گفت مسئول مشخصی برای پاسخگویی به سوالات در زمان بحران وجود نداشته و دستگاه‌های دست اندر کار در زمان بحران نسبت به پاسخگویی اقدام می‌کنند.

کد خبر 5471714

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود رضایی قطعی برق استانداری فارس بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه ماه رمضان 1401 ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی روز ارتش گرگان ایلام هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب شرب در ده چشمه

به گزارش خبرگزای صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، شرکت آب و فاضلاب شهرستان فارسان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فردا به علت شستشوی قسمتی از مخزن نگه داری آب، از ساعت ۸ تا ۱۲ در ده چشمه آب شرب قطع یا با افت فشار مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • قطعی آب شرب در ده چشمه
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد