Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از ساخت بزرگترین کارخانه پله‌برقی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس ، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی، نشست مشترک غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی کشور و تورداکُن سیدیکف سفیر قرقیزستان در جمهوری اسلامی ایران و نماینده دائمی این کشور در سازمان همکاری اقتصادی  تهران با حضور فعالان اقتصادی استان امروز در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در حاشیه این نشست اظهارداشت: در این جلسه موضوعات، مسائل و سازوکارهای انجام همکاری‌های مشترک بین فعالان اقتصادی خراسان رضوی و کشور قرقیزستان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: ما نیز به عنوان یک نهاد اقتصادی فعال در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، عمرانی، بازرگانی، علمی، گردشگری و کشتارگاهی آمادگی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی را در راستای همکاری‌های مشترک در حوزه واردات دام، اجرای پروژه‌های راه‌سازی و شهرسازی و راه اندازی واحدهای نیروگاهی برق آبی و بادی با همکاری شرکت‌های دانش بنیان داخلی در این کشور را اعلام کردیم.

کلمان: برترین شرکت خرید و فروش قطعات آسانسور و پله برقی در ایران شرکت تمکین فولاد آسانبر یکی از مطرح­ترین شرکتهای فعال در زمینه­ی فروش، نصب، سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی در ایران سقوط پله برقی پل عابر پیاده در مشهد 5 مصدوم برجای گذاشت

تازیکی با اشاره به استقبال سفیر قرقیزستان از پیشنهادات سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی این کشور، ادامه داد: قرار است با انجام هماهنگی‌های مربوطه با سفر به تهران و برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی لازم با سفیر و دیگر مسئولان سفارتخانه قرقیزستان در خصوص نحوه انجام مراودات تجاری و اقتصادی  سازمان همیاری با این کشور به طور موثر اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی درباره راه اندازی بزرگترین کارخانه پله برق ایران در خراسان نیز اظهار داشت: تولید این مجموعه بزرگ تولیدی تنها مطابق درخواست‌ها و اعلام نیاز سازمان همیاری در راستای تامین و نصب پله برقی برای شهرداری‌ها در حوزه‌های مترو، پل‌ها و همچنین دیگر ادارات، نهادهای دولتی و بخش خصوصی انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تحقق این امر بتواند نقش مهمی در تامین نیازهای حوزه مدیریت شهری در کشور و توسعه اقتصادی سازمان در حوزه درآمدزایی برای شهرداری‌های استان داشته باشد.

انتهای پیام/281/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی پله برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • خط کشتیرانی منظم از ایران به غرب آفریقا راه‌اندازی می‌شود