Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک برزیلی لیورپول معتقد است با توجه به نمایش تیمش برد 4 بر صفر نتیجه منصفانه ای بوده است.

فابینیو می گوید پیروزی مقابل منچستریونایتد اهمیت بالایی برای هواداران لیورپول داشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، شب گذشته لیورپول در خانه خود میزبان منچستریونایتد بود و موفق شد در این دیدار معوقه با 4 رقیب دیرینه خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این بازی، فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول در گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه در مورد این پیروزی گفت:

در حال حاضر تمام مسابقاتی که انجام می شوند، مهم هستند. البته سه امتیاز همیشه مهم است اما می خواهیم فوتبال خوبی بازی کنیم. می خواهیم بهترین فوتبال را داشته باشیم و در بالاترین سطح باشیم چون در این تیم کیفیت بالایی وجود دارد. بازی تقریبا بی نقصی داشتیم. بازی بزرگی برای ما و هواداران بود به همین خاطر باید مقابل تیمی مثل منچستریونایتد چنین عملکردی می داشتیم. این موضوع برای اعتماد به نفس ما هم خوب است.

 

این بازیکن در ادامه گفت:

همه نمایش خیلی خوبی داشتند. از لحظه آغاز بازی فشردگی مدنظرمان را در بازی اعمال کردیم. شانس های زیادی خلق کردیم. صبور بودیم و با کیفیت ظاهر شدیم. توانستیم توپ های زیادی را در فاز حمله بازیابی کنیم و این اهمیت زیادی دارد. فکر می کنم نتیجه 4 بر صفر برای نمایش ما نتیجه منصفانه ای بود. 

دیدار بعدی لیورپول، شهرآورد مرسی ساید مقابل اورتون است. فابینیو در این باره افزود:

اول از همه تمرکزمان باید روی بازی خودمان باشد و در تمام مسابقات برنده شویم. حالا شاید سیتی حس کند رویش فشار وجود دارد. باید به سرعت ریکاوری کنیم. یک روز استراحت خواهیم داشت که اهمیت زیادی دارد. من از این فرصت برای بازی مسابقه منچسترسیتی استفاده می کنم اما همان طور که گفتم باید اول تمرکزمان روی بازی های خودمان باشد و سعی کنیم در مسابقاتمان پیروز شویم. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت علی پروین: پرویز قلیچ خانی و ناصر محمدخانی را هیچ وقت فراموش نمی کنم اولین حضور نساجی و آلومینیوم در فینال جام حذفی؛ کدام تیم به اولین قهرمانی اش می رسد؟ سیمونه اینزاگی: ابتدا می گفتند ما مدعی اصلی اسکودتو هستیم و بعد کاملا ما را خط زدند روی کین: این منچستریونایتدی نیست که برایش بازی کردم؛ شرایط غم انگیز است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

در جریان دیداری از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، لیورپول مهمان وست هم بود که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دانلود (62.3MB)

دیگر خبرها

  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران