Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@12:59:58 GMT

گِل‌آلودگی آب شرب شهر چورزق طارم و منطقه شناط ابهر رفع شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۵۹۷۸

گِل‌آلودگی آب شرب شهر چورزق طارم و منطقه شناط ابهر رفع شد

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: انجام عملیات کشاورزی در شهر چورزق طارم و شکستگی لوله انتقال آب در منطقه شناط ابهر سبب گل‌آلودگی آب شرب شده بود که امروز این مسئله رفع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فعالیت کشاورزان طارمی در اطراف چشمه تامین کننده آب شهر چورزق شهرستان طارم سبب گل‌آلودگی آب شرب این شهر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این گل‌آلودگی هم‌اکنون رفع شده است، افزود: از کشاورزان درخواست می‌شود برای ممانعت از ایجاد هر گونه آلودگی در آب شرب شهر چورزق از انجام فعالیت‌های کشاورزی در فاصله نزدیک چشمه خود‌داری کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همچنین در ارتباط با علت آلودگی آب شرب منطقه شناط شهرستان ابهر، گفت: از روز شنبه در قسمتی از لوله‌ انتقال آب شرب شکستگی ایجاد شده بود و مقداری گل از طریق لوله وارد آب شده و این امر سبب گل‌آلودگی آب چند شهروند شده بود.

وی با اشاره به اینکه شکستگی لوله انتقال آب تعمیر شد و مشکل گل‌آلودگی آب شرب در منطقه شناط ابهر نیز رفع شد، عنوان کرد: در حال حاضر مسئله مشکل گل آلودگی هر دو منطقه اعلامی رفع شده و مسئله خاصی وجود ندارد.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آلودگی آب شرب گل آلودگی آب منطقه شناط شهر چورزق رفع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام علی نظری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با اشاره به اعتراضات دانشجویی در جهان علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: آزاداندیشی استادان و دانشجویان سراسر جهان با هر سلایق و هر نوع مذهب و ملیتی علیه رژیم صهیونیستی نشان از حریت و آزادگی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه تضارب آرا و اندیشه‌های فکری موجب پویایی فضای دانشگاهی می‌شود، عنوان کرد: لازمه فضای دانشگاه‌ها، حریت، آزادگی و تضارب آرا است که باید تلاش شود این مؤلفه‌های مهم در فضای دانشگاهی جاری و ساری شود.تک صدایی در جامعه و دانشگاه حتی آن تک صدایی حق هم باشد موجب رکود شده، بازار انحصار و عدم رغیب موجب شکست می‌شود و ایجاد فضا برای تضارب آرا خود موجب پویایی فرهنگی خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی را به لحاظ سرمایه انسانی و دانشجویی با تکثر و تنوع مختلف مهم دانست و افزود: این ویژگی مهم، ویژه دانشگاه آزاد اسلامی بوده که باید در شناسایی توانمندی‌های دانشجویان تلاش بیشتری شود.

نظری اعتبار علمی دانشگاه را یکی از راه‌های جذب دانشجو دانست و بیان کرد: افزایش اعتبار علمی دانشگاه و هویت بخشی علمی دانشجویان موجب افزایش دانشجو خواهد شد و این اولویت را در دانشگاه سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

سیاوش طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز گفت: تلاش کرده و می‌کنیم در همه برنامه‌ها، پیوست‌های فرهنگی در اولویت قرار گیرد و ارتقای رتبه فرهنگی، کسب موفق‌ترین کانون بسیج اساتید این واحد دانشگاهی و فعالیت‌های دیگر نشان از این دارد که در مسیر فرهنگی گام‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش آنا، در این جلسه از تلاش‌های خانم گلپرور تشکر و قدردانی شد و علی نقیلو به‌عنوان سرپرست جدید دفتر فرهنگ اسلامی واحد ابهر معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق