Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری سریال «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل و نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه به پایان رسید.

مرتضی رزاق‌کریمی تهیه‌کننده سریال با اعلام این خبر بیان کرد: فیلمبرداری پروژه «بی‌نشان» همزمان با نیمه رمضان در شهر کربلا تمام شد.

وی ادامه داد: پرویز فلاحی‌پور و اکبر رحمتی ۲ بازیگری بودند که در کربلا جلوی دوربین فرشاد گل‌سفیدی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزاق‌کریمی در پایان صحبت‌هایش درباره آخرین وضعیت این سریال خاطرنشان کرد: «بی‌نشان» که برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است این روزها مراحل پس‌تولید را پشت سر می‌گذارد.

همزمان با اعلام خبر پایان مراحل تولید این سریال، چهار بازیگر دیگر این پروژه نیز معرفی شدند و لیست بازیگران تکمیل شد. بدین ترتیب مالک سراج، مهری آل‌آقا، بهار نوحیان و سوسن مقصودلو از جمله دیگر نقش‌آفرینانی هستند که در این سریال حضور دارند.

مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی‌پور، سعید زارعی، هلن نقی‌لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد، اکبر رحمتی، رضا ایرانمنش، توماج دانش‌بهزادی، قاسم زارع، احسان امانی، نسرین نکیسا، پویان گنجی و صادق ملک از جمله بازیگران «بی‌نشان» هستند که پیش از این نامشان رسانه‌ای شده بود.

کد خبر 5471776 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال بی نشان تصویربرداری سریال ایرانی تئاتر ایران فیلم کوتاه موسیقی ایرانی سازمان سینمایی فیلم سینمایی کارگردان تئاتر سریال ایرانی خانه هنرمندان ایران ماه رمضان 1401 هنرمندان تئاتر برنامه زندگی پس از زندگی عکاسی هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان بی نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: به مناسبت روز معلم یک بسته اینترنتی را برای معلم‌هایی که در نرم‌افزار شاد حضور دارند، اختصاص می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: زارع‌پور: احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی وجود دارد

وی ادامه داد: معلمان عزیز تا سقف ۳۰ گیگابایت از این بسته اینترنتی به صورت رایگان استفاده کنند. این بسته به صورت اتوماتیک برای آنان فعال می‌شود و نیاز به ثبت‌نام نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فاز اول پایگاه چابهار که برای پرتابگرهای سوخت جامد در دست ساخت است، گفت: امیدوارم فاز اول این پایگاه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. این پایگاه پایگاه راهبردی و استراتژیک در صنعت فضایی کشور برای فرستادن ماهواره به فضا خواهد بود.

زارع‌پور ادامه داد: با ساخت و به بهره‌برداری رسیدن این پایگاه امکان خدمت‌رسانی به کشورهای همسایه و کشورهای متقاضی و ارسال ماهواره به مدارهای مختلف جو وجود خواهد داشت.

وی رفع فیلترینگ کشور را منوط به قانون جرائم رایانه‌ای دانست و گفت: منتقدان این قانون را مطالعه کنند تا در جریان جزییات کار قرار بگیرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی درباره فروش خطهای رند اپراتورها به قیمت‌های نجومی، اظهارکرد: اگر این خطوط در چارچوب مصوبات باشد، بلا اشکال است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229120 برچسب‌ها پرتاب ماهواره

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • بازیگران سریال تورم
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال