Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@12:17:28 GMT

(ویدئو) بازگشت ماهیگیران ایرانی گرفتار در موریس

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۶۲۲۲

(ویدئو) بازگشت ماهیگیران ایرانی گرفتار در موریس

‍‍‍‍‍‍

۹ ماهیگیر بلوچ که از اوایل ژانویه گذشته در کشور موریس، تحت میزبانی مقامات این کشور قرار دارند به زودی باز می‌گردند.

به گزارش فرارو، بنابر گزارش سفارت ایران در ماداگاسکار، لنج ماهیگیران بلوچ بعد از گرفتار شدن در اقیانوس، در دوم ژانویه گذشته در آب‌های سرزمینی جزیره موریس در اقیانوس هند، توسط نیرو‌های گشت دریایی موریس به این جزیره منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حسن علی بخشی» سفیر اکردیته ایران در موریس، بعد از ملاقات با ماهیگیران یادشده، از زمینه سازی‌های لازم برای بازگشت آن‌ها به وطن خبر داد.

وی گفت: متاسفانه در دو سه سال گذشته، لنج‌های متعدد ماهیگیری ایرانی در آب‌های سرزمینی جزایری مانند موریس و سیشل گرفتار شده اند. آن‌ها برای ماهیگیری به این آب‌ها خواسته و ناخواسته وارد می‌شود و در بسیاری از موارد بدون تجهیزان ایمنی لازم و حتی بدون مدارک شناسایی و هویتی هستند. طبیعی است در این موارد گشت‌های دریایی کشور‌های یادشده بدلایل امنیتی و مواردی مانند راهزنی با این ماهیگیران برخورد می‌کند.

علی بخشی افزود: از هم میهنان عزیز خصوصا بلوچ‌های عزیز خواهش می‌کنم به قوانین بین المللی احترام بگذارند و با اتخاذ تمهیدات لازم و تدارک تجهیزات ایمنی و مدارک هویتی اقدام به ماهیگیری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: ماهیگیران موریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری