Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حمیدپور، شهردار آبادان گفت : جمع آوری خودروهای میوه فروش به دلیل افزایش حجم ترافیک و احتمال بروز تصادفات توسط شورای تامین شهرستان تایید شده و به زودی به محلی دیگر منتقل می شود.

او از آماده سازی محل جدید خودروهای میوه فروش این نقطه از شهر آبادان خبر داد و گفت : تا ۲ هفته آینده روند آسفالت کشی آن نیز انجام شده و پس از آن برای انتقال میوه فروشان خودرویی محل مناسبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شهردار آبادان خودروهای میوه فروش بلوار طیب این شهرستان تا یک ماه دیگر به صورت کامل منتقل می شوند.

این مسئول در خصوص وجود ترافیک حاصل از خرید و فروش خودروها در این بلوار نیز گفت : پیش از این شهرداری آبادان یک مجموعه برای متمرکز شدن نمایشگاه های خودرو در خارج شهر ایجاد شده بود تا حجم ترافیک در آن محدوده شهری کاهش یابد.

 او گفت: برخی همچنان بی توجه به این مسئله در بلوار طیب مشغول خرید و فروش خودرو هستند که نیازمند ورود اصناف و راهنمایی و رانندگی است.

بروز ترافیک با افزایش دست فروش ها، میوه فروش ها و همچنین نمایشگاه های خرید و فروش خودرو در بلوار طیب آبادان سبب نارضایتی شهروندان شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنترل ترافیک شهری شهرداری آبادان خودروهای میوه فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، پاکبان طرقبه ای در برخوردِ یک دستگاه خودرو با وی در بلوار ثامن الائمه شهر طرقبه، جان باخت.

 

بر اساس مشاهدات حاضران در صحنه تصادف، انحرافِ پژو پارس به سمتِ حاشیه بلوار علت این حادثه بوده است.


با موافقت خانواده این پاکبان اعضای وی برای پیوند به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

دیگر خبرها

  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند