Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@06:45:30 GMT

یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون دریافتی سرپرست سابق تیم ملی! +سند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۶۲۷۹

یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون دریافتی سرپرست سابق تیم ملی! +سند

سرپرست سابق تیم ملی فوتبال با دریافت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان عنوان گران ترین سرپرست تاریخ تیم ملی را به نام خودش ثبت کرد.

به گزارش مشرق، مجتبی خورشیدی که یکی از عجیب ترین انتخاب های شهاب عزیزی خادم در دوره مدیریت ۱۱ ماهه وی در فدراسیون فوتبال به شمار می رفت، رکورد دریافت دستمزد و پاداش در تاریخ سرپرستی فوتبال ملی را بدون رقیب به نام خودش ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی با مخالفت گسترده اهالی فوتبال مواجه شد چرا که بسیاری از پیشکسوتان سوابق و کارنامه این گزینه را برای حضور در این جایگاه کافی نمی دانستند.

طبق تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال، خورشیدی مبلغ ۹۱۵ میلیون تومان به عنوان پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی دریافت کرده که نه در فدراسیون فوتبال و نه در تیم های باشگاهی ایران پرداخت چنین مبلغی به سرپرست تیم سابقه نداشته است.

نکته جالب توجه این است که براساس مصوبه مربوطه فدراسیون فوتبال، پرداخت پاداش بیش از ۶۵ میلیون تومان غیر قانونی بوده اما رئیس وقت فدراسیون بدون مصوبه هیات رئیسه دستور پرداخت پاداش ۹۱۵ میلیون تومانی را صادر کرده است.

 البته سرپرست کم نام و نشان تیم ملی با حقوق ماهانه ۳۵ میلیون تومان در فدراسیون مشغول به کار شد آن هم در شرایطی که بر خلاف روال پرداخت حقوق و قانون کار به صورت پاره وقت و تنها در زمان تشکیل اردوهای تیم ملی در تمرینات و جلسات مرتبط حضور پیدا می کرد و در قبال همین حضور موقت مجموعا ۲۱۵ میلیون تومان از فدراسیون دریافت کرده است.

با این تفاسیر مجموع دریافتی خورشیدی در فدراسیون فوتبال طی مدت حدود ۱۰ ماه بیش از یک میلیارد و یکصد و سی میلیون تومان بوده تا وی به عنوان گران ترین سرپرست تاریخ تیم ملی فوتبال ایران به صورت میانگین در هر ماه بیش از ۱۱۰ میلیون تومان از این فدراسیون دریافت کرده باشد. 

بر اساس بررسی های صورت گرفته در این مبالغ دریافتی های ارزی خورشیدی محاسبه نشده که در این صورت مبلغ فوق با احتساب یوروهای دریافتی در سفرهای متعدد بیش از این بوده است.

پرداخت پاداش های غیر مصوب هیات رئیسه و غیر قانونی یکی از تخلفات متعدد رئیس معزول فدراسیون فوتبال بوده که در کمیته اخلاق مورد بررسی قرار می گیرد. البته در شرایطی که فدراسیون فوتبال در آستانه حضور در جام جهانی با بحران بی سابقه مالی مواجه است ، بدهی های گذشته، بدهی های مالیاتی و مطالبات و حقوق مربیان تیم های ملی مختلف پرداخت نشده است، مایه تعجب و تاسف است که چگونه یک فرد چنین مبالغ نجومی را با تصمیم مستقیم رئیس وقت دریافت کرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت مجتبی خورشیدی شهاب عزیزی خادم تیم ملی فوتبال ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون فوتبال میلیون تومان دریافت کرده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در بیست و سومین فصل از لیگ برتر، خطر سقوط به دسته اول حسابی یقه تیم‌های جنوبی را گرفته و هیچ کدام از سه تیم جنوب فوتبال کشور، وضعیت خوبی در جدول ندارند. فولاد خوزستان هم در این فصل از چنين قاعده‌ای مستثنی نیست.

ریشه بحرانی که اکنون گریبان فولاد خوزستان را گرفته، به اتفاقات ابتدای فصل جاری برمی‌گردد و اگرچه با ایجاد تغییرات مدیریتی و فنی تا حدی این باشگاه سر و شکل بهتری گرفته، اما همچنان قرمزپوشان اهوازی خطر سقوط را احساس می‌کنند و امیدوارند در 6 هفته پایانی از این بحران عبور کنند.

فولاد که چهارمین تیم پرافتخار فوتبال ایران محسوب می‌شود، روزگاری برای خود آقایی می‌کرد و جولان می‌داد. ملادن فرانچیچ و حسین فرکی سرمربیانی بودند که با فولاد توانستند به ترتیب در لیگ‌های چهارم و سیزدهم، قهرمان شوند و دو مرتبه قهرمانی لیگ برتر را برای قرمزهای خوزستان به ارمغان بیاورند.

سیدمحمد علوی، حسین کعبی، ایمان مبعلی، جلال کاملی‌مفرد، علی بداوی بختیار رحمانی، سروش رفیعی، آرش افشین و بسیاری از ستاره‌های دیگر وقت تیم ملی از دل همین تیم فولاد خوزستان به فوتبال ایران معرفی شدند.

فقط 6 بازی به پایان بیست و سومین دوره لیگ برتر باقی مانده و فاصله فولاد با منطقه سقوط پنج امتیاز است و صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان هم چشم به لغزش فولاد دوخته‌اند. حالا هواداران فولاد امیدوارند که تیم محبوب‌شان از این بحران در هفته‌های آینده عبور کند که اگر این اتفاق رخ بدهد، این امید وجود دارد که فصل بعد دوباره از قهرمان سابق لیگ برتر تیمی را ببینیم که با حضور در بالای جدول هوادارانش را خوشحال می‌کند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد هم در نشست خبری اخیر خود اشاره‌هایی به برنامه‌های این باشگاه برای موفقیت در فصل آینده داشت.

در یکی دو ماه گذشته حمایت‌هایی که مسئولان کارخانه فولاد از باشگاه انجام دادند و اقداماتی که در راس مدیریت این باشگاه رخ داده، نشان از امیدواری به آینده‌ای بهتر دارد. پس می‌توان امید داشت که اگر فولادی‌ها به سلامت از بحران کنونی عبور کنند و در لیگ برتر باقی بمانند، دوباره این تیم را در شرایطی مناسب از جدول رده‌بندی تماشا کنیم.

دیگر خبرها

  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم