Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک طی حکمی از سوی فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی حسن رحیمی تبار به عنوان سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری منصوب شد.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی، مبارزه با مواد مخدر استان، جانشین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، مسئول دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، کارشناس مسئول امور امنیتی، کارشناس مسئول امور انتظامی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج استانداری،
 دبیر شورای فرهنگی استانداری، کارشناس حراست، کارشناس دبیرخانه شورای تأمین استان و
کارشناس دبیرخانه کمیسیون کارگری استان بخشی از سوابق کاری وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامبرده دارای کارشناسی ارشد علوم اجتماعی است.

پیش از این بهنام نظری تصدی این سمت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان سرود بیمه می‌شوند

مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی ارشاد از پیگیری برای حل مشکل بیمه اهالی سرود خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حامد جلیلی مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری که همراه با مدیرکل دفتر موسیقی به استان فارس و شهر شیراز داشتند، درباره ظرفیت‌های این استان در حوزه سرود گفت: استان فارس و شهرستان‌های اطراف آن ظرفیت ویژه‌ای در بحث سرود دارند و بسیاری از گروه‌های درجه یک کشوری ما در این استان حضور دارند. ظرفیت بسیار خوبی است و به جرات می‌توان گفت استان فارس یکی از قطب‌های سرود کشور است.

داوران مرحله استانی جشنواره سرود فجر معرفی شدند

او در ادامه به جلسه‌ای که با هنرمندان استان فارس داشتند اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای که با اساتید و هنرمندان هنر موسیقی استان فارس با مدیرکل دفتر موسیقی داشتیم، فعالان حوزه سرود نیز حضور داشتند و دغدغه‌ها و مشکلات خود را بیان کردند. ما تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا موانع و مشکلات این دوستان را به زودی برطرف کنیم.

مسئول دفتر اداره کل موسیقی ارشاد همچنین گفت: بحث آموزش نیز در این جلسه مطرح شد که به زودی در کلیه مقاطع مختلف گروه‌های سنی این امر فعال خواهد شد. علاوه بر این ازآنجایی که معمولا گروه‌های سرود در هیچ رسته‌ای از هنر جای داده نمی‌شوند، لذا پیگیری‌هایی برای حل مشکل بیمه آنها صورت گرفته و در سال جاری بیمه اهالی سرود نیز انجام خواهد شد.

جلیلی در پایان تصریح کرد: بحث حمایت از گروه‌ها در امر تولید نیز در این جلسه عنوان شد که به زودی طی پروتکلی آن را آماده می‌کنیم و در سال 1403 در سیستم دفتر سرود اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه