Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایدار مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان یزد گفت: در هفته جاری قیمت آرد یارانه ای صنف و صنعت از ۲۷۰۰تومان به ۱۲هزارتومان افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید پایدار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با تائید حذف یارانه آرد صنف و صنعت اظهار داشت: هیچ تغییر قیمتی در آرد یارانه ای نانوایی ها رخ نداده  و همچنان آرد نانوایی ها به قیمت۶۶۵تومان و ۹۹۵تومان عرضه می شود و حذف آرد یارانه ای صنف و صنعت هیچ بهانه ای برای افزایش قیمت نان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قبلا قیمت حمل و نقل آرد یارانه ای برای مصارف صنف و صنعت بیشتر از قیمتی بود که تحویل این واحدهای تولیدی و مغازه ها می گردید به نحوی که دولت روزانه ۴میلیارد تومان یارانه برای آرد تنها در یزد پرداخت می کند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان یزد با اشاره به اینکه تصمیم حذف یارانه آرد صنف و صنعت مصوبه ستاد امنیت غذایی کشور می باشد خاطرنشان کرد: رایزنی هایی از سوی مسئولان استانداری با مدیران کشوری انجام شده تا در صورت امکان به علت جایگاه استان یزد در زمینه تولید شیرینی، قیمت آرد یارانه ای برای استان یزد با تخفیفاتی همراه باشد که باید منتظر اعلام نظر مسئولان کشور ماند.

وی با بیان اینکه به دنبال حذف یارانه آرد صنف و صنعت ، باید شاهد افزایش قیمت محصولاتی مانند ماکارونی، بیسکوئیت، کیک و کلوچه و... باشیم تصریح کرد: آرد مورد نیاز واحدهای صنف و صنعت قبلا با قیمت هر کیلو ۲۷۰۰تومان تحویل این واحدها میگردید اما با حذف یارانه این واحدها، قیمت آرد برای این واحدها به هرکیلو ۱۲هزارتومان افزایش خواهد یافت.

پایدار ادامه داد: بسیاری از واحدهای تولیدی همچنان آرد به قیمت ۲۷۰۰تومان را در انبارهای خود دارند و نباید به بهانه افزایش قیمت آرد، محصولاتی که با این آرد یارانه ای تولید می شود را گران کنند که در این زمینه باید نهادهای نظارتی دقت بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان یزد خاطرنشان کرد: حذف یارانه آرد واحدهای صنف و صنعت احتمالا باعث بی انگیزگی تعدادی از نانوایی ها خواهد شد که به دنبال فروش آرد یارانه ای خود با قیمت بالاتر به واحدهای صنف وصنعت خواهند بود که در این زمینه نیز باید واحدهای نظارتی، نظارتهای خود را افزایش دهند و مانع سو استفاده عده ای سود جو شوند.

حمید پایدار در پایان تصریح کرد: هیچ فردی خواهان گرانی محصولی نیست اما باید سیستمی ایجاد که یارانه ای که دولت پرداخت می کند به مردم و مصرف کننده برسد .

انتهای پیام/ک

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: حذف یارانه آرد آرد یارانه ای صنف و صنعت استان یزد قیمت آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!