Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@10:31:05 GMT

خانم نماینده به دنبال فراری دادن محکوم بود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۶۳۱۸

خانم نماینده به دنبال فراری دادن محکوم بود

مدیر عامل خبرگزاری میزان در توئیتی نوشت: خانم نماینده وپسرش به دنبال فراری دادن محکوم بودند.خانم نماینده با سرپرست دادسرا تماس می‌گیرد که آزادش کنند اما برادرش الان در زندان است.

به گزارش خبرنگارایمنا، مهدی کشت دار در توئیتی با اشاره به ماجرای پیش آمده برای برادرفاطمه مقصودی، نماینده بروجرد و حواشی ایجاد شده در هنگام بازداشت او نوشت: «جهت اطلاع افکارعمومی و نماینده بروجرد، مأموران واحدجلب دادسرای بروجرد که با خودروی سازمانی اومده بودن اراذل نیستن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم نماینده وپسرش دنبال فراری دادن محکوم بودن. خانم نماینده وقتی برادرش بازداشت میشه با سرپرست دادسرا تماس می گیره که آزادش کنن اما برادرش الان زندانه»

حمیدرضا مقصودی، برادر فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس است که به‌جرم کلاهبرداری و فروش مال غیر متهم شده و درهنگام دستگیری، مأموران با رفتار عجیب این نماینده در زمان دستگیری برادرش روبرو شدند.

کد خبر 569856

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نماینده بروجرد نماینده مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی بروجرد هشتگ در اينستاگرام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خانم نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گورخرهای فراری در جاده سرگردان شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • بگویید «کنست آمریکا»!
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • آفریقای جنوبی: از نزدیک تحقیقات دادگاه لاهه را دنبال می‌کنیم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • (ویدئو) گورخرهای فراری در جاده سرگردان شدند
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی