Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین دوره انتخابات شورای هیأت‌های مذهبی استان تهران برگزار می‌شود.

ششمین دوره انتخابات شورای هیأت‌های مذهبی استان تهران در روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری در شعب اخذ رأی با حضور پررنگ و فعال رؤسای هیئت‌های مذهبی استان تهران از ساعت ۸ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

مسئولان هیأت‌های مذهبی استان تهران می‌توانند جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارک شناسایی از ۴ لغایت ۱۰ اردیبهشت ماه به ادارات تبلیغات اسلامی استان تهران مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داشتن مجوز هیئت از سازمان تبلیغات اسلامی، مدارک شناسایی معتبر، گواهی عدم سو پیشینه، متأهل بودن، دارا بودن کارت پایان خدمت، حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در شهر تهران و دیپلم در شهرستان‌ها، داشتن سابقه سکونت ۵ سال در شهر تهران و ۳ سال در شهرستان‌ها، همچنین داشتن حداقل ۳۰ و حداکثر ۶۰ سال سن در شهر تهران و حداقل ۲۵ و حداکثر ۶۵ سال سن در شهرستانها از شرایط ثبت نام کنندگان در این انتخابات می‌باشد.

تشکیل جلسات ماهانه، رصد و رسیدگی به مسائل و انتقال مشکلات هیأت‌ها به سازمان، ارائه گزارش ماهانه از فعالیت‌ها و بازرسی‌های به عمل آمده، بهره برداری از ظرفیت هیأت‌ها مذهبی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی از جمله وظایف شورای هیأت‌های مذهبی استان تهران می‌باشد.

کد خبر 5471430 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی هیات مذهبی ماه رمضان 1401 ماه امید ماه مبارك رمضان قرآن کریم قرآن فعالیت های قرآنی شب قدر آیت الله خامنه ای انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری امام خمینی حوزه علمیه امام حسن مجتبی ع هیأت های مذهبی استان تهران هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی