Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سابق حزب کارگزاران با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: خانم هاشمی معمولاً قبل از اینکه مطلبی را بیان کند، خیلی درباره آن فکر نمی‌‌کند و وقتی که آدم زیاد حرف بزند این مشکلات هم پیش می‌آید.

غلامحسین کرباسچی دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران اکونومیست، درباره اظهارات اخیر فائزه هاشمی و توهین به پیامبر اکرم (ص) و نظر حزب کارگزاران نسبت به این سخنان موهن گفت:  من مدتی است که در جلسات حزب کارگزاران شرکت نمی‌کنم و خانم هاشمی هم تا آن زمانی که من در حزب بودم در جلسات شرکت نمی‌کرد حالا ممکن است گاهی اوقات حضور داشته باشد ولی به هر حال حضور ایشان در حزب خیلی منظم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین بهتر است در ارتباط با واکنش حزب به اظهارات اخیر ایشان با آقای مرعشی که دبیرکل است، صحبت کنید. 

وی افزود: اما از منظر اعلام موضع شخصی، با توجه به احترامی که برای مرحوم آقای هاشمی قائل هستم خیلی علاقه ندارم راجع به خانم فائزه هاشمی و دیگر فرزندان ایشان اظهارنظر کنم. البته اظهارات ایشان که معلوم است و بیان اینگونه اظهارات از سوی او مسبوق به سابقه بوده و خود ایشان هم فکر نمی‌کنم که بعداً متوجه شده باشد که چه مطالبی را بیان کرده است. 

کرباسچی عنوان کرد: خانم هاشمی گاهی به دلیل عصبانیت یا  به هر دلیل دیگری، اظهاراتی را بیان می‌کند ولی آنچه که مشخص است این است که قبل از اینکه مطلبی را بیان کند، خیلی درباره آن فکر نمی‌کند و وقتی که آدم زیاد حرف بزند این مشکلات هم پیش می‌آید. 

دبیرکل سابق حزب کارگزاران با تاکید بر اینکه عایدی اینگونه اظهارات صرفاً هزینه‌‌تراشی برای مرحوم هاشمی است، گفت:‌ البته گاهی اوقات هم پیش آمده که خانم فائزه هاشمی پس از بیان یک مطلب، از اظهاراتش ابراز پشیمانی می‌کند ولی در هر حال آدم هم نباید زیاد حرف بزند و وقتی هم که حرفی زد باید آن حرف حساب شده باشد. 

به گزارش ، اخیرا کلیپی از فائزه هاشمی در فضای مجازی دست به دست شده که دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی در حال بیان اظهاراتی موهن درباره پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حزب کارگزاران فائزه هاشمی خانم هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم