Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری عصر چهارشنبه در جلسه ستاد کارورزی و کارآموزی هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش استان اظهار کرد: در راستای شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» مزین شده فعالیت‌های آموزشی و تولید حاصل از آموزش در هنرستان‌های این استان با رویکرد دانش‌بنیان دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هنرستان‌ها یکی از مهمترین بسترهای مهارت‌آموزی و تحقق تولیدات دانش‌بنیان هستند که نقش بسزایی در توسعه تولیدات صنعتی، کشاورزی، خدماتی و هنری دارند.

سرپرست آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه امسال برنامه‌های خوبی برای توسعه کیفی و کمی هنرستان‌ها داریم، گفت: توسعه هنرستان‌ها به ویژه هنرستان‌های کشاورزی و همچنین مهارت‌های دانش‌بنیان مورد توجه قرار می‌گیرد.

صفری اجرای طرح کارآموزی و کارورزی هنرجویان هنرستان‌های استان در پایه‌های یازدهم و دوازدهم را یادآور شد و افزود: مکان‌های مناسب برای بهره‌مندی حداکثری هنرجویان و همچنین پرورش استعدادهای بالقوه و شکوفایی توانمندی‌های آنها شناسایی می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اجرای مطلوب و موفق درس کارآموزی و کارورزی می‌تواند به نحوه شایسته‌ای محقق‌کننده شعار سال ۱۴۰۱ تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی باشد.

درس کارآموزی - کارورزی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش استان اردبیل از اول تیرماه تا ۳۱ شهریورماه به صورت حضوری برای هنرجویان پایه‌های یازدهم و دوازدهم اجرا خواهد شد که در مجموع ۹ هزار و ۵۱۸ هنرجو را شامل می‌شود.

کد خبر 5471855

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آموزش و پرورش اردبیل فنی و حرفه ای هنرستان کشاورزی مهارت آموزی طرح کارورزی مقام معظم رهبری شعار سال بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خراسان رضوی مشهد روز ارتش شب قدر شب های قدر گرگان ایلام هفته هنر انقلاب اسلامی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برپایی نمایشگاه‌های هنر علاوه بر نمایش زیبایی ها، موجب آرامش جسم و روح انسان‌ها می شود. در همین راستا به منظور نشان دادن فرهنگ و هنر، هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در شهرستان لارستان استان فارس آثار خود را به نمایش گذاشتند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: مدینه صابری - فارس

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه و بازارچه سنتی صنایع دستی در مدرسه هاجر دهگلان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر