Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:32:50 GMT

پرسپولیس سبک تمرین کرد/ حامد لک همچنان غایب است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۶۸۸۸

پرسپولیس سبک تمرین کرد/ حامد لک همچنان غایب است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار دوستانه با نفت مسجدسلیمان امروز سبک و به مدت یک ساعت انجام شد.

در این تمرین بازیکنان بخش‌های مختلفی مثل راندو، پاس‌کاری ترکیبی و شوت‌زنی به سمت دروازه را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ادامه دارد که همچنان با حضور هواداران و اهالی رسانه برای حضور در تمرین این تیم مخالفت می‌شود تا عکس‌هایی که از تلاش سرخ‌ها منتشر می‌شود تنها منبع تصویری ممکن در این زمینه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان در حالی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند که خبری از حامد لک همچنان نیست. دروازه‌بان پرسپولیس که گفته می‌شود داود فنایی مربی دروازه‌بان‌های تیم مخالف جدی و سر سخت اوست در تمرین امروز با چهر های کاملا شاداب عکس گرفت تا نشان دهد نگرانی بابت نبود سنگربان پر حاشیه تیم ندارد.

کد خبر 5471874

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس حامد لک داود فنایی فوتبال تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی کشتی فرنگی فوتسال قهرمانی آسیا تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پورتو تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز یک‌شنبه خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

* بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود.

* تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

گفتنی است پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

کد خبر 6091426

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)