Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کارخائی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه قرارگاه عملیاتی طرح شهید سردار سلیمانی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری ضمن بیان اینکه ویروس کرونا نشان داده که غیرقابل‌پیش‌بینی است، ابراز داشت: دورنمای مشخصی از فعالیت‌های این بیماری وجود ندارد و شاهد عملکرد پیچیده در فعالیت و رفتار آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه با توجه به فعال بودن ویروس کرونا در جامعه باید هشیاری و آمادگی‌ها افزایش یابد، افزود: براساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا می‌بایست از ظرفیت طرح شهید سلیمانی برای رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی و درمانی خصوصاً در شب‌های قدر استفاده شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه درحال حاضر شاهد وضعیت باثبات‌تر کاهش مبتلایان به کرونا در استان هستیم، ابراز داشت: برای به حداقل رسیدن مبتلایان به کرونا می‌طلبد تا همچنان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

کارخائی بابیان اینکه فعال شدن طرح شهید سلیمانی برای همیاری و همکاری بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا در استان سمنان لازم است، تصریح کرد: برگزاری مستمر جلسات قرارگاه در سطح شهرستان‌ها با حضور فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان‌ها و مسئولین شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان‌ها مورد تاکید است.

وی بابیان اینکه واکسیناسیون یکی از راه‌های مفید برای مقابله با کرونا است، افزود: در شرایط حال حاضر فرصت‌های مناسبی برای تکمیل واکسیناسیون در شهرها و روستا فراهم است که می‌توان با استفاده از طرح شهید سلیمانی به فرهنگ‌سازی و اقناع‌سازی در این زمینه بهره برد.

کد خبر 5471803

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه رمضان 1401 شب های قدر پدافند غیر عامل استانداری سمنان بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خراسان رضوی مشهد روز ارتش شب قدر شب های قدر گرگان ایلام هفته هنر انقلاب اسلامی طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان