Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از برنامه‌هایی که در ایام ماه مبارک رمضان از رسانه ملی پخش می‌شود، برنامه «زندگی پس از زندگی» است که این روز‌ها شبکه چهار سیما، قبل از اذان مغرب، میزبانی از آن را بر عهده دارد.

این برنامه که عباس موزون، تهیه کنندگی، اجرا و سوژه یابی آن را برعهده دارد، به بررسی تجربیات نزدیک به مرگ می‌پردازد.

این برنامه در شبکه‌های اجتماعی با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است و در توییتر هم هشتگی با اسم این برنامه به راه افتاده است که واکنش‌هایی از سوی مخاطبان این برنامه به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کاربران در توصیه به بقیه نوشته است: ندیدن برنامه زندگی پس از زندگی خسارت محض است. به سازندگان این برنامه ادای احترام می‌کنم.

یکی دیگر از کاربران با اشاره به صحبت‌های میهمان یکی از قسمت‌های این برنامه نوشت: میگه به یه نفر قول دادم میرم خواستگاریش نیت بدی هم نداشتم دروغ نگفتم، ولی به خاطر مشکلاتی که داشتم زدم زیر حرفم، چشم به راه نگهش داشتم و نرفتم؛ همین اون دنیا اومد جلو چشمم!

کاربری به نام فهیمه یوسفیان هم نوشت: یه زمانی یه کسایی بهمون میگفتن آخه کی اون دنیا رو دیده و کی تا حالا از اون ور خبر آورده که شما انقدر باورش دارید! بفرمایید اینم شاهدش که پس از مدت‌ها از غیب رسید... توصیه میکنم حتما با دل و جان این برنامه رو ببینید و به همه توصیه کنید.

کاربر دیگری اینطور نوشت: زندگی پس از زندگی امروز یه چیزیو خوب نشون داد اینکه هرچقدر تلاش کنی هرچقدر درس بخونی، ولی نیت درست برای آخرتت نداشته باشی هیچ سودی نمیبری.

یک کاربر دیگر هم از این برنامه به عنوان یک برنامه غیرعادی یاد کرد و نوشت: زندگی پس از زندگی یک برنامه عادی نیست. یک دوره عملی معاد شناسی هست. اثرات تحولی آن در خودسازی و اصلاح نفس بی نظیره. خیرخواه هر کسی هستید حتما دیدن این برنامه را بهش توصیه کنید.

یک نفر دیگر هم با اشاره به فعالیت‌های فضای مجازی نوشت: مایی که اینجاییم برای فیو و ریت و منشنا و توییت‌های نابجامون هم باید جواب پس بدیم...

یک کاربر به نام خانم طوسی هم از این برنامه به عنوان اتمام و حجت یاد کرد.

کاربر دیگر هم با اشاره به یکی از قسمت‌های این برنامه نوشت: امشب از گفته‌های مهمان برنامه زندگی پس از زندگی این مسئله روشن‌تر شد که این همه بحث‌های موجود با وجود اختلاف نظر ارزش این را ندارد که دلی را بشکنیم؛ واقعا هیچ مسئله‌ای ارزش شکستن یک را ندارد.

یک نفر دیگر هم نوشت: دنیا را خیلی جدی بگیرید؛ خیلی بیشتر از خیلی

فرد دیگری هم نوشت: میگما، ولی خوب میشد اگر ما هم تجربه نزدیک به مرگ داشتیم لااقل میدیدم تا اینجای کار اوضاعمون چطوره؟ بد میگم؟

یک کاربر به نام دیانا با اشاره به مشکلات ازدواج نوشت: مثلا یکی بیاد زندگی پس از زندگی بگه شرایط ازدواج داشتم و کوتاهی کردم و اون دنیا چنین و چنان شدم؛ خیلی ترسناکه.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو و تلویزیون صدا و سیما بعد از مرگ زندگی پس از زندگی دیگر هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان