Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:11:47 GMT

کلنگ احداث سه زمین چمن مصنوعی در سامان بر زمین خورد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۳۶۹۴۴

کلنگ احداث سه زمین چمن مصنوعی در سامان بر زمین خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد یعقوبی ظهر چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی شهید ذبیحی سامان اظهار کرد: از مجموع ۴۰ زمین چمن مصنوعی پیش‌بینی شده در استان، سه زمین چمن مصنوعی با هدف ارتقای روحیه نشاط و شادابی بین دانش‌آموزان به سامان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه اعتبار احداث هر زمین چمن مصنوعی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است، عنوان کرد: هزینه لازم برای تکمیل سه مورد احداث در سامان پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: ابعاد این زمین‌های چمن مصنوعی ۱۷ در ۳۲ متر مربع برابر ۵۴۴ متر مربع بوده که قرار است با کمک خیران نیک‌اندیش به استاندارد ۲۰ در ۴۰ برابر ۸۰۰ متر مربع تبدیل شود.

یعقوبی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

کد خبر 5471889

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سامان زمین چمن سرانه ورزشی بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ارتش جمهوری اسلامی ایران آمار کرونا خراسان رضوی مشهد شب قدر شب های قدر گرگان ایلام روز ارتش هفته هنر انقلاب اسلامی زمین چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ آقای احمدی شهردار جورقان گفت: این زمین چمن با بیش از ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در مدت ۴ ماه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر جورقان ساخته شده است. 
مسلم مخفی، فرماندار همدان هم گفت: حرکت‌های خوبی در شهر جورقان را شاهد هستیم و در بحث ورزش اتفاق‌های خوبی در این شهر افتاده و شهرداری و شورای اسلامی شهر با همه توان در صحنه هستند.

دیگر خبرها

  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر