Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) و برخی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش با امیر سرتیپ دوم محمدرضا مروی‌نام فرمانده و اساتید و دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی الهی هوایی ارتش در این دیدار، دانشگاه هوایی شهید ستاری را مهد دانش در نیروی هوایی ارتش دانست و اظهار داشت: دانشگاه هوایی مفتخر به حضور پر برکت فرمانده و دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسدار سپاه شدند و ما مفتخر هستیم که امروز گوشه‌ای از وحدت بین نیرو‌های مسلح به عنوان یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری فرماندهی معظم کل قوا برای تمدن سازی را نظاره گر هستیم.

امیر سرتیپ دوم مروی‌نام ادامه داد: وحدت و یک دلی میان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به خوبی در حوزه دانشجویی مشاهده می‌شود، این برای ما علاوه بر بحث وحدت بحث همدلی و هم افزایی تربیتی و آموزشی دارد.

سردار غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) نیز در بخش دیگری از این مراسم با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم تجلی عزت و احترام است گفت: در ایام بزرگداشت روز ارتش هستیم، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برای همه مردم ایران است و این نگاهی که امروز در فضای نیرو‌های مسلح در راستای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حاکم است در گام اول و مخصوصاً در سال‌های دفاع مقدس به صورت عینی تجلی پیدا کرده است یعنی خون بچه‌های پاسدار، بسیجی و ارتشی با هم در این دفاع مقدس جهت آرمان‌های این نظام ریخته شد.

وی ادامه داد: تبعیت از ولایت فقیه، دستاورد‌های ماندگار را برای مهین اسلامی ما به ارمغان آورده است. ثمره خون‌های ریخته شده شهدا عزت و سربلندی است که همه‌ ما امروز شاهدش هستیم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) اضافه کرد: در گام دوم انقلاب و در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی ما نیاز به هم افزایی‌های بسیار بیشتر داریم که مقام معظم رهبری این را از نیروی‌های مسلح مطالبه کردند و شما دانشجویان دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح همگی تحت رهبری فرماندهی مقام معظم رهبری هستید پس باید پیش گام این عرصه باشید.

سردار غلامی تصریح کرد: ملت‌ها دیگر که به دنبال رهایی از دست استکبار جهانی هستند باید با استفاده از همین دستاورد‌های معنوی انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار ایستاده و یک جبهه‌ی جدیدی ایجاد کنند و همین ایستادگی و مقاومت است که باعث خروج آمریکایی‌ها از منطقه شده و قدم به قدم دشمن را به عقب می‌رانند.

وی افزود: نسل گذشته این توفیق را داشت در گام اول واقع شود و به لطف الهی و هدایت‌های رهبری و مرجعیت دینی از خطرات عبور کند و این محصول آماده دفاع از عزت این سرزمین را دارد تقدیم شما جوانان می‌کند. در این دوران نورانی و پر خاطره حضورتان در این دانشگاه که سرتاسر لحظاتش تربیت و آمادگی و آموزش و کسب مهارت‌ها برای ایفای نقش هست را قدر بدانید و از آن استفاده کنید.

در پایان این مراسم دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) با اهدای هدیه و شاخه گل روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی الهی هوایی ارتش تبریک گفتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وحدت ارتش و سپاه دانشگاه شهید ستاری دانشگاه افسری امام حسین دانشگاه افسری و تربیت پاسدار فرمانده دانشگاه افسری دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری جمهوری اسلامی نیرو های مسلح اسلامی ایران هوایی ارتش امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۳۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی